خبرگزاری کار ایران

در آخرین روز از هفته دولت؛

استقبال دولت از نقد نخبگان و کارشناسان

asdasd
کد خبر : ۲۰۰۵۷۸

مفید بودن نقد را باید مدنظر قرار دهیم و اینکه این انتقاد در جهت بهبود وضعیت و به نتیجه رسیدن پیشنهادات و ایده‌های سازنده بوده و در راستای مطالبات عمومی مردم است.

استاندار زنجان گفت: مفید بودن نقد را باید مدنظر قرار دهیم و اینکه این انتقاد در جهت بهبود وضعیت و به نتیجه رسیدن پیشنهادات و ایده‌های سازنده بوده و در راستای مطالبات عمومی مردم است.

به گزارش ایلنا از زنجان، جمشید انصاری، استاندار زنجان با تشکر از شرکت کنندگان در جلسه و تبریک هفته دولت، نهاد دولت را برآمده از رای و اراده مردم دانست و از همین رو بر ضرورت رصد کردن فعالیت‌های دولت(از سوی حامیان خود) و بیان انتقادات سازنده از سوی آنان تاکید کرد.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه مدیریت استان از هرگونه نقد عملکرد استقبال می‌کند، بیان انتقادات همه صاحبنظران و دلسوزان را لازمه ارتقاء سطح تصمیمات مدیران اجرائی دانست و گفت: مفید بودن نقد را باید مدنظر قرار دهیم و اینکه این انتقاد در جهت بهبود وضعیت و به نتیجه رسیدن پیشنهادات و ایده‌های سازنده بوده و در راستای مطالبات عمومی مردم است.

وی تاکید کرد: مدیران استان بدون اینکه در پی رد انتقادات باشند، باید در مواردی که لازم باشد پاسخی قانع کننده ارائه کنند و در مواردی که انتقاد درست و صحیح است، آن را پذیرفته و در تصمیمات خود تجدید نظر کنند.

انصاری در ادامه ضمن تحلیل شرایط کنونی کشور، محدودیت‌ها و مشکلات دولت، حمایت و همراهی همه دلسوزان و صاحبنظران را برای تحقق برنامه‌های دولت تنویر افکار عمومی و تقویت و افزایش همراهی مردم با دولت، اجتناب ناپذیر دانست و ابراز امیدواری کرد که با تدابیر دولت و کاهش مشکلات، روند خدمت به مردم و پاسخگویی به مطالبات شتاب بیشتری داشته ومدیران استان نیز بتوانند اقدامات موثری در همه حوزه‌های اقتصادی و اجتماعی اعم از رونق اقتصادی، کاهش بیکاری و توسعه فعالیت‌های فرهنگی و در مجموعه توسعه و پیشرفت استان انجام دهند.

انصاری همچنین بر تنظیم و تدوین چشم انداز استان ظرف یک سال گذشته با حضور و نقش آفرینی صاحبنظران و نخبگان را در همه بخش‌ها یادآور شد: با اولویت بندی برنامه تنظیمی، به اجرای آن از سوی مدیران استان خواهیم پرداخت.

وی در ادامه با تشریح بخشی از برنامه‌های بلند مدت استان، ابراز امیدواری کرد: با اجرای این برنامه‌ها در چند سال آینده شاهد تغییرات اساسی و قابل قبولی در زیرساخت‌های توسعه استان و انشاء ا… رضایت مردم از بهبود شاخص‌های توسعه استان باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز