خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان خبر داد:

طلب۹۹ میلیارد تومانی شرکت گاز زنجان از مصرف کنندگان زنجانی

asdasd
کد خبر : ۱۹۸۱۳۳

همزمان با آغاز هفته دولت ۳۶ طرح گازرسانی روستایی در استان زنجان افتتاح یا کلنگ‌زنی می‌شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان گفت: شرکت دارای مطالبه ۴۸ میلیاردی از بدهکاران صنعتی است که تا کنون ۳۱ میلیارد تومان معادل ۱۵ درصد وصول شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، سید سعید عسگریان امروز، یکشنبه در جمع خبرنگاران، با اشاره به اجرای برنامه های مختلف همزمان با هفته دولت در زنجان اظهارداشت: با آغاز هفته دولت، ۳۶ طرح گاز رسانی روستایی، سه جایگاه سی ان جی، سه ساختمان اداری، ۳۰ واحد صنعتی و مجتمع عمده و ۲ هزار و ۲۴۴ واحد مسکونی مسکن مهر، با اعتباری بالغ بر ۳۵ میلیارد و ۴۱۵ میلیون تومان، از محل اعتبارات شرکت ملی گاز ایران، افتتاح و کلنگ زنی می‌شود.

عسگریان با اشاره به اتصال ۲۷ روستا به شبکه گاز رسانی در استان زنجان ادامه داد: گاز رسانی به روستا با اعتباری بالغ بر ۲۱ میلیارد و ۲۵۳ میلیون تومان اجرایی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: گاز رسانی به ۹ روستای در این هفته با پیش بینی اعتبار بیش از ۳ میلیارد و ۹۲۲ میلیون تومان کلنگ زنی می‌شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان با بیان اینکه طرح گاز رسانی به روستاهای شهرستان‌های ایجرود، خدابنده، ابهر، خرمدره، طارم، ماهنشان، سلطانیه و زنجان در هفته دولت انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: با افتتاح این طرح ها، تعداد روستاهای بهره‌مند استان به ۲۴۹روستا با درصد بهره مندی ۵۲ درصد می‌رسد.

بهره برداری ۳ جایگاه CNGهمزمان با هفته دولت

وی همچنین از بهره برداری ۳ جایگاه CNG تک منظوره آببر، جایگاه هوا‌شناسی اشراق و شهید خاکی با صرف هزینه‌ای بیش از ۲۸۹ میلیون تومان خبر داد و گفت: طرح گاز رسانی به ۳۰ واحد صنعتی و مجتمع عمده نیز با اعتبار بیش از ۲ میلیارد و ۸۳۴ میلیون تومان، از دیگر طرح‌های قابل افتتاح در این هفته است تا تعداد واحد‌های صنعتی و مجتمع عمده استان به ۸۰۲ واحد برسد.

عسگریان با اشاره به بهره برداری از طرح گازرسانی به واحد مسکن مهر رضوان زنجان در هفته دولت افزود: ‌این طرح با صرف اعتبار ۵۱۵ میلیون تومانی اجرایی می‌شود.

وی با بیان اینکه کلنگ زنی ساختمان اداری شماره ۴ شرکت گاز استان زنجان، ساختمان اداره گاز و پست امداد شهر آببر طارم و زرین آباد ایجرود با پیش بینی اعتبار ۶ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان در این هفته صورت می‌گیرد، ادامه داد: گازرسانی به روستاهای استان از برنامه‌های این شرکت است.

این مسول میزان اعتبار هر علمک گاز را در استان زنجان بین ۵ تا ۶ میلیون تومان اعلام کرد و افزود: این در حالی است که تنها ۲.۵ میلیون تومان اعتبار به این امر اختصاص می‌یابد.

مطالبات شرکت گاز وصول نشده است

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان با اشاره به میزان بدهکاری واحدهای صنعتی به این شرکت، افزود: شرکت دارای مطالبه ۴۸ میلیاردی از بدهکاران صنعتی است که تا کنون ۳۱ میلیارد تومان معادل ۱۵ درصد وصول شده است.

عسگریان با بیان اینکه میزان مطالبه شرکت از واحدهای تجاری ۷۲ میلیارد تومان است، افزود: ۸۲ درصد معادل ۵۹ میلیارد تومان از میزان بدهی‌ها وصول شده است.

وی با بیان اینکه در زمینه بدهی بخش خانگی نیز ۳۶ میلیارد تومان مطالبه این شرکت است، ادامه داد: ۲۵ میلیارد تومان معادل ۶۸ درصد از مطالبات در این بخش تحقق یافته است.

این مسئول در پایان، با اشاره به طلب ۱۵۶ میلیاردی این شرکت از مجموعه‌های مختلف یادآور شد: تا کنون ۹۹ میلیارد تومان وصول شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز