خبرگزاری کار ایران

استاندار زنجان خبر داد:

رئیس جمهور به استان زنجان سفر می‌کند / افتتاح ۲۲۵ پروژه همزمان با هفته دولت در زنجان

asdasd
کد خبر : ۱۹۷۳۳۵

رئیس جمهور در اواخر شهریور یا اوایل مهر ماه سال جاری به استان زنجان سفر می‌کند.

استاندار زنجان گفت: ۱۴۹ پروژه عمرانی در هفته دولت, بهره‌برداری و کلنگ‌زنی می‌شود و ۱۱۳ پروژه نیز افتتاح می‌ شود.

به گزارش خبرنگارایلنا از زنجان، جمشید انصاری شامگاه دیروز(۲۹مرداد) در پنجمین نشست خبری از سلسله نشست‌های سالجاری با خبرنگاران، با اشاره به سفر رئیس جمهور به استان زنجان اظهارداشت: مقصد بعدی حجت الاسلام روحانی، سفر به استان زنجان است.

انصاری با اشاره به اینکه برنامه ریزی‌های لازم در این زمینه انجام شده است، خاطرنشان کرد: همزمان با حضور رئیس جمهور دراستان زنجان پروژه‌های استان زنجان به بهره برداری و یا کلنگ زنی می‌شود.

استاندار زنجان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به افتتاح و کلنگ زنی ۲۲۵ پروژه همزمان با هفته دولت در زنجان خاطرنشان کرد: ۱۴۹ پروژه عمرانی بهره‌برداری و کلنگ‌زنی می‌شود و ۱۱۳ پروژه نیز افتتاح می‌ شود.

نماینده عالی دولت در استان زنجان، مجموع اعتبارات پروژه‌های عمرانی قابل بهره‌ برداری و کلنگ ‌زنی در هفته دولت را ۱۷۱ میلیارد و ۵۲۷ میلیون تومان اعلام کرد و افزود: پروژه‌هایی که آماده نشده بود در مجموعه پروژه‌ها قرار نگرفت.

این مسئول تعداد طرح ‌های دهیاری ‌ها را ۴۹ طرح با اعتبار یک میلیارد و ۴۵ میلیون تومان اعلام کرد و گفت: مجموع طرح‌‌های سرمایه ‌ای آماده بهره ‌برداری و کلنگ ‌زنی در دهیاری‌ها ۲۵ است.

انصاری با اشاره به اینکه طرح‌‌های سرمایه ‌ای آماده افتتاح و کلنگ ‌زنی در هفته دولت ۳۰۸ میلیارد تومان و اعتبار لازم داشت، افزود: ۱۹ پروژه از این مجموع افتتاحی و مابقی کلنگ‌ زنی است.

استاندار زنجان، مجموع اعتبارات آماده افتتاح و کلنگ ‌زنی در شهرداری ‌ها را در هفته دولت ۴۸۶ میلیارد و ۶۹۶ میلیون تومان اعلام کرد و گفت: از مجموع پروژه‌های افتتاحی و کلن زنی۱۸۱ پروژه افتتاح و مابقی کلنگ ‌زنی می‌‌شود.

انصاری با اشاره به تشکیل چهار اتاق فکر در استان زنجان ادامه داد: این اتاق‌‌های فکر در حوزه‌‌های صنعت و معدن، آب و کشاورزی، فرهنگ عمومی و عمران و مدیریت شهری تشکیل شده است.

نماینده عالی دولت در استان زنجان در پایان سخنان خود با بیان اینکه تحلیل وضعیت موجود و تهیه گزارش راهبردی در قالب چهار جلسه در هفته دولت ارائه می‌شود، تصریح کرد: زنجان نخستین استانی است که اهداف و راهبردهای خود را تدوین و ارائه کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز