خبرگزاری کار ایران

در استان زنجان صورت گرفت؛

بازدید اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پایه پیشرفته زنجان از شرکت کیان گرم نان

asdasd
کد خبر : ۱۹۵۹۷۷

پروفسور یوسف ثبوتی، استاد برجسته فیزیک کشور، و بنیانگذار دانشگاه علوم پایه پیشرفته زنجان به همراه رئیس، معاونان و جمعی از اعضای هیات علمی این دانشگاه از شرکت کیان گرم بازدید کردند.

مدیر عامل شرکت کیان گرم نان، گفت: با درخواست فرماندار و امام جمعه شهرستان سلطانیه قرار شد، در بسته بندی‌های متنوع محصولات نان چایی به عنوان برند محصولات این شرکت گنبد سلطانیه به عنوان نماد میراثفرهنگی استان حک شود. بریری امیدوار است که همسو با این حرکت، نماد این شرکت تولیدی نیز زبانزد خاص و عام شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، در این بازدید مجتبی بریری در معرفی این شرکت گفت: گروه صنعتی کیان گرم نان با بهره گیری از آخرین فناوری‌های پیشرفته و مدرن‌ترین تجهیزات تولیدی برای تولید و عرضه بهترین و باکیفیت‌ترین محصولات روی ریل تولید حرکت می‌کند.

وی با بیان اینکه اکنون در سطح شهرستان‌های استان، محصولات کیان گرم مشتریان پرو پا قرصی دارد، افزود: در شهرستان‌های رودسر، شهسوار، آستارا، انزلی وتالش نان «تک» وارد بازار رقابتی شده و به دلیل کیفیت بالا و رعایت استاندارد‌ها در این صنعت موفق بوده‌ایم.

بریری با اعلام اینکه این شرکت توان تولید بالایی دارد، تصریح کرد: هیچ واحد تولیدی صنعت نان به اندازه کیان گرم نان، تنوع محصول ندارد و مستقر بودن کلیه مراحل تولیدی در یک واحد موجب شده تا کنترل بر کیفیت ارتقا یابد.

وی ادامه داد: با مطالعه بازار و شناخت سلیقه‌های متنوع مشتریان با توسعه و تنوع محصولات خود از طریق به کارگیری فناوری‌های روز دنیا، ضمن افزایش رضایتمندی مشتریان برای افزایش سودآوری و کسب سهم قابل توجهی از بازار گام برمی‌داریم.

وی حضور ماندگار کیان گرم نان در عرصه ملی و منطقه‌ای را منوط به خلاقیت و مشارکت فعال پرسنل امکان پذیر دانست و بیان کرد: بر این اساس با مدیریت دوراندیشانه، تفکر و رفتار به حفظ و توسعه سرمایه‌های انسانی شرکت از طریق افزایش دانش، انگیزه و رضایت کارکنان و پرورش خلاقیت و نوآوری آنان برای کیفیت اهتمام داریم.

بریری، مسئولیت پذیری برای آینده‌ای پایدار، حفظ محیط زیست، پیشگیری از آلودگی آن و ارتقا سطح جامعه در ابعاد مختلف رفاهی، علمی، فرهنگی و ورزشی را رسالت کیان گرم نام عنوان کرد.

مدیر عامل شرکت کیان گرم نان، به کار گرفتن مدرن‌ترین تجهیزات و ماشین آلات تولید نان و شیرینی صنعتی واستفاده از بهترین و با کیفیت‌ترین مواد اولیه و تلفیق آن با خلاقیت کار‌شناسان این شرکت و توجه ویژه به ذائقه مصرف کنندگان را جزو مهم‌ترین شاخصه‌های این شرکت عنوان کرد و افزود: این موارد موجب شده تا سبد گسترده و کاملی از انواع نان و شیرینی صنعتی تولید کنیم و امید داریم رضایت هر مصرف کننده‌ای را کسب کرده و نظاره گر لبخند رضایت بر لبان آنان باشیم.

مدیر عامل شرکت کیان گرم نان، از طراحی دستگاهی برای تولید نان چایی خبر داد و ادامه داد: با درخواست فرماندار و امام جمعه شهرستان سلطانیه قرار شد، در بسته بندی‌های متنوع محصولات نان چایی به عنوان برند محصولات این شرکت گنبد سلطانیه به عنوان نماد میراثفرهنگی استان حک شود. بریری امیدوار است که همسو با این حرکت، نماد این شرکت تولیدی نیز زبانزد خاص و عام شود.

این فعال صنعت نان کشور، بر لزوم اشاعه شعار «نان چایی بی‌نظیر، همچون گنبد سلطانیه» تاکید کرد و گفت: خوشبختانه در سایه برنامه ریزی توانسته‌ایم، سهم قابل توجهی در بازار لاهیجان را به دست بیاوریم.

وی، در پایان از تولید نانی با۳ ماه ماندگاری خبر داد و تلاش مجموعه عوامل شرکت برای درصد سبوس گیری کمتر محصولات این شرکت را یادآور شد.

بریری، با بیان اینکه بیش از ۹۵ درصد پرسنل کیان گرم نان افراد بومی هستند، بیان کرد: بنده به عنوان یک زنجانی افتخار می‌کنم که با راه اندازی این شرکت توانسته‌ام سهمی در تولید و اشتغال استان داشته باشم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز