خبرگزاری کار ایران

معاون پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان:

نتایج نقل و انتقالات درون استانی اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۱۸۹۴۰۱

امسال ۱۰۷۴ نفر متقاضی جابجایی و انتقال بودند که از این تعداد ۲۴۵ نفر یعنی ۲۳ درصد متقاضیان، موفق به انتقال دائم بر اساس درخواست خود شدند.

معاون پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان، گفت: فرهنگیان می‌توانند جهت مشاهده نتایج نقل و انتقالات درون استانی به سایت http: / / zj. enteghalat. comمراجعه کنند.

به گزارش ایلنا از زنجان، احمدی، معاون پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با اعلام این خبر گفت: آخرین جلسه نقل و انتقالات فرهنگیان از ساعت ۱۳ تا ۳۰/۱۴ امروز و با حضور معاونین اداره کل و روسای ادارات حراست و ارزیابی برگزار گردید و پس از بررسی نهایی درخواست‌های رسیده، نتایج نقل و انتقالات فرهنگیان از ساعت ۴۰/۱۴ امروز، جهت اطلاع همکاران در سایت مربوطه قرار داده شده است.

احمدی افزود: امسال ۱۰۷۴ نفر متقاضی جابجایی و انتقال بودند که از این تعداد ۲۴۵ نفر یعنی ۲۳ درصد متقاضیان، موفق به انتقال دائم بر اساس درخواست خود شدند.

معاون پشتیبانی آموزش و پرورش استان زنجان در ادامه از کاهش ۵۰ درصدی متقاضیان نقل و انتقالات درون استانی نسبت به سال قبل خبر داد و در خصوص مهلت اعتراض به نتایج انتقالات گفت: همکاران محترم فقط از طریق طریق سامانه انتقالات و حداکثر تا ۹/۵ / ۹۳ می‌توانند نسبت به نتایج نقل و انتقالات اعتراض خود را اعلام نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز