خبرگزاری کار ایران

در آستانه روز جهانی قدس در زنجان؛

بیانیه دانشگاه پیام نور استان زنجان به مناسبت روز جهانی قدس

asdasd
کد خبر : ۱۸۹۱۹۹

روز جهانی قدس، روز فریاد رهایی مردم فلسطین مظلوم از چنگال صهیونیست‌های غارتگر، روز مقابله مستضعفین جهان با مستکبرین غاصب و جنایتکار است.

بی‌شک روز جهانی قدس راهبردی هوشمندانه برای مبارزه با جبهه استکبار و تجاوزکاری غرب و صهیونیسم جهان است تا نه تنها ملت مظلوم فلسطین، بلکه تمامی ملل مستضعف جهان را بیدار کرده و در برابر زیاده خواهی جنایتکاران با تمام قوا ایستاده و ثابت کنند که هیچ یک از اقدامات ضد بشری رژیم اشغالگر قدس در حق مردم غزه و جریان سازی انحرافات اسلامی در عراق و سوریه نمی‌تواند مانع از رشد و تعالی اسلام و انقلاب اسلامی در جهان شود و در ‌‌نهایت پیروزی مسلمین را به ارمغان خواهد آورد.

به گزارش ایلنا از زنجان، امسال ما در حالی روز جهانی قدس را برگزار می‌کنیم که ملت روزه دار فلسطین به ویژه نوار غزه چون کوه در برابر تجاوزات صهیونیست‌ها ایستاده و با پاسخ قهرمانانه خود دیگربار ندای انتفاضه را در ماه مبارک رمضان به گوش جهانیان می‌رسانند.

اسرائیل جنایتکار باید بداند مسلمانان جهان و به ویژه مردم همیشه در صحنه ایران همواره پشتیبان ملت مظلوم فلسطین بوده، صهیونیسم غاصب را محکوم، و روز قدس امسال را پرشور‌تر و فریاد انزجار خود را رسا‌تر و بلند‌تر از همیشه به جهانیان اعلام می‌کند.

خانواده بزرگ دانشگاه پیام نور استان زنجان ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات و گرامیداشت یاد و راه حضرت امام(ره) و با تأکید بر ضرورت پیروی از ولایت امر از آحاد امت روزه دار اسلامی در سراسر جهان به‌ ویژه ملت بزرگ ایران که همواره بار اصلی مبارزه علیه اشغالگران و حامیان غربی آنان و حمایت از آزادی قدس شریف و مردم محروم و بی‌پناه فلسطین را بر دوش خود تحمل کرده، می‌خواهد تا با حضور گسترده و مقتدرانه در راهپیمایی روز جهانی، چهره واقعی اسلام رهایی بخش را بار دیگر به نمایش گذارده و به مدعیان دروغین دموکراسی و حقوق بشر نشان دهد که آرمان آزادی قدس شریف و فلسطین هرگز فراموش نمی‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز