خبرگزاری کار ایران

مدیر تربیت بدنی دانشگاه پیام نور استان زنجان خبر داد:

برگزاری مسابقات فوتسال دختران پیام نور کشور در زنجان

asdasd
کد خبر : ۱۸۷۹۴۰

مدیر تربیت بدنی دانشگاه پیام نور استان زنجان از برگزاری مسابقات قهرمانی فوتسال دانشجویان دختر دانشگاه‌های پیام نور سراسر کشور به میزبانی استان زنجان خبر داد.

مدیر تربیت بدنی دانشگاه پیام نور استان زنجان، گفت: این اطلاعات از طریق سایت اینترنتی اداره کل تربیت بدنی دانشگاه پیام‌نور کشور به آدرسsport. pnu. ac. ir قابل دسترسی است.

به گزارش ایلنا از زنجان ابوالفضل شاهمرادی اظهار داشت: این رقابت‌ها از ۷ تا ۱۳ شهریور ماه ۹۳ به مدت شش روز و با حضور ورزشکاران از سراسر کشور برگزار می‌شود.

مدیر تربیت بدنی دانشگاه پیام نور استان زنجان با اشاره به اینکه تیم‌های بر‌تر این مسابقات نیز در المپیاد ورزشی دانشجویان پیام نور حضور خواهند داشت، گفت: مسابقات قهرمانی فوتسال دانشجویان دختر با همکاری و نظارت معاونت فرهنگی اجتماعی و اداره کل تربیت بدنی دانشگاه پیام‌نور کشور در زنجان برگزار می‌شود.

وی پیش بینی محل اسکان و سالن مسابقات، برگزاری مراسم افتتاحیه و اختتامیه، برگزاری کارگاه‌های آموزشی، علمی و فرهنگی و بازدید از اماکن فرهنگی، گردشگری استان زنجان را از جمله اقدامات دانشگاه پیام‌نور استان زنجان در برگزاری هر چه بهتر این رقابت‌ها عنوان کرد.

شاهمرادی با بیان اینکه دبیرخانه مرکزی برای اطلاع‌رسانی و مکاتبات این مسابقات در سازمان مرکزی دانشگاه پیام‌نور کشور بوده، یادآور شد: این اطلاعات از طریق سایت اینترنتی اداره کل تربیت بدنی دانشگاه پیام‌نور کشور به آدرسsport. pnu. ac. ir قابل دسترسی است.

وی در پایان تصریح کرد: اخبار و اطلاعات لازم در زمینه برگزاری مسابقات قهرمانی فوتسال خواهران پیام‌نور در سایت دانشگاه پیام نور استان زنجان نیز به نشانی www. zanjanpnu. ac. ir موجود است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز