خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان خبر داد:

ثبت نام ۸۳ درصد دانش آموزان استان زنجان در سامانه سناد

asdasd
کد خبر : ۱۸۷۵۱۳

پیش بینی می‌شود ۱۷۷۰۰۰ دانش آموز، مهر امسال در ۸۳۴۶ کلاس درس، بهار آموزش و پرورش را در ۲۱۷۶ آموزشگاه و در اولین روزهای پاییز به ارمغان آورند.

مدیرکل آموزش و پروش استان زنجان گفت: ۲۱۷۶ مدرسه استان زنجان در قالب ۸۳۴۶ کلاس درس آماده استقبال از ۱۷۷۰۰۰ دانش آموز است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، مرتضی تمجیدی، با اشاره به اجرای پروژه مهر در راستای آماده سازی مدارس بر ضرورت همکاری تمام دستگاه‌های دولتی و شوراهای اسلامی شهر و روستا با آموزش و پرورش برای شروع پرنشاط و منسجم مدارس تاکید کرد و افزود: تمهیدات لازم برای بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید اندیشه شده است و کمیته‌های تخصصی، به‌صورت منظم و مستمر برای آغاز سال تحصیلی جدید فعالیت می‌کنند.

این مقام مسئول تاکید کرد: کلیه فعالیت‌های آموزش وپرورش برای بازگشایی مدارس در قالب پروژه مهر صورت می‌گیرد و دست اندر کاران تعلیم و تربیت تمام تلاش و کوشش خود را برای موفقیت وپیشرفت دانش آموزان ایران اسلامی به کار می‌گیرند.

مدیرکل دستگاه تعلیم و تربیت استان زنجان در پایان با اشاره به ثبت نام ۸۳ درصد دانش آموزان در سامانه سناد گفت: ۲۱۷۶ مدرسه استان زنجان در قالب ۸۳۴۶ کلاس درس آماده استقبال از ۱۷۷۰۰۰ دانش آموز است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز