خبرگزاری کار ایران

مقدم در آئین اختتامیه نخستین جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری استان زنجان:

مدیریت جهادی و عزم ملی در برگزاری این جشنواره دخیل بود

asdasd
کد خبر : ۱۸۶۸۵۱

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: با عزم ملی نیز همه امور جشنواره به انجمن‌های قرآن و نهج‌البلاغه، موسسات قرآنی و انجمن‌های فرهنگی و هنری واگذار شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: دست‌اندرکاران این جشنواره در برگزاری آن خوش درخشیدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، ناصر مقدم امشب در آئین اختتامیه نخستین جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری استان زنجان و مراسم تجلیل از خادمان و فعالان قرآنی استان زنجان اظهار کرد: نخستین جشنواره قرآنی، فرهنگی هنری استان زنجان از ۱۱ تا ۲۴ تیرماه سال جاری برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه در قالب این جشنواره ۱۰۰ برنامه در استان زنجان برگزار شد، تصریح کرد: ۵۲ برنامه در شهرستان زنجان برگزار شد.

این مسئول بابیان اینکه این جشنواره به نحو مطلوبی در استان زنجان برگزار شد، تصریح کرد: دست‌اندرکاران این جشنواره در برگزاری آن خوش درخشیدند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه این جشنواره با همکاری معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، یادآور شد: مدیریت جهادی و عزم ملی در برگزاری این جشنواره دخیل بود.

مقدم با بیان اینکه این جشنواره در سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی با مدیریت جهادی در عرض پنج روز طراحی و اجرا شد، تصریح کرد: با عزم ملی نیز همه امور جشنواره به انجمن‌های قرآن و نهج‌البلاغه، موسسات قرآنی و انجمن‌های فرهنگی و هنری واگذار شد.

وی با اشاره به اینکه برای نخستین بار برنامه‌های بدیع و نویی در استان برگزار شد، تصریح کرد: تجلیل از خادمان و فعالان قرآنی در قالب این جشنواره صورت گرفت.

این مسئول با بیان اینکه نمایشگاه علوم قرآنی در استان در قالب این جشنواره برگزار شد، ادامه داد: نمایشگاه عفاف و حجاب نیز از دیگر برنامه‌های این جشنواره بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با اشاره به برگزاری کارگاه‌های مختلف در قالب این جشنواره بیان داشت: کارگاه سبک زندگی و تدبر در قرآن کریم از مهم‌ترین کارگاه‌های این جشنواره بود.

مقدم در پایان تصریح کرد: پنج نشست ادبی تاثیر قصص قرآنی در ادبیات فارسی در این جشنواره برگزار شد و ۳۰ محفل انس با قرآن کریم نیز این برنامه را متبرک کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز