خبرگزاری کار ایران

مسئول روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیز داری استان زنجان اعلام کرد:

تشریح جزئیات ملاقات مردمی با مدیر کل منابع طبیعی استان

asdasd
کد خبر : ۱۸۵۶۲۳

در ۳ ماه نخست سال مرتع‌داران، حوضه نشینان و نیز روستائیان مشکلات خود را در بخش منابع طبیعی و آبخیزداری استان با مدیر کل این اداره در میان گذاشتند.

مسئول روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیز داری استان زنجان گفت: در خصوص لایروبی آبگرم وننق، موضوعات مرتبط با اراضی سلمانلو، پروانه چرا در آببر، تخریب اراضی ملی سردهات - زنجان، استفاده از آب سد حسن ابدال، گزارش تخریب اراضی ملی باغلوجه و نیز اختلاف مراتع سلیمان بلاقی جزو موارد مورد بررسی در ملاقات‌ها بوده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، بتول علی پناهی، امروز یکشنبه(۲۲تیر) با اعلام این مطلب در این زمینه گفت: درخصوص اراضی سلمانلو، درخواست نهال، درخواست تخفیف جریمه، درخواست واگذاری، حدود مراتع، مدریت چرا جزو مواردی بوده که در فروردین ماه مورد بررسی قرار گرفت.

علی پناهی، استعلام رشت آباد –زنجان، رسیدگی به گزارش تخریب چیر - زنجان و نیز در خصوص جانمایی کروکی زمین و طرح مرغداری جزو موارد مطرح شده در ملاقات مردمی مدیر کل بوده است.

وی درباره جزئیات ملاقات مردمی در اردیبهشت ماه امسال نیز گفت: در خصوص لایروبی آبگرم وننق، موضوعات مرتبط با اراضی سلمانلو، پروانه چرا در آببر، تخریب اراضی ملی سردهات - زنجان، استفاده از آب سد حسن ابدال، گزارش تخریب اراضی ملی باغلوجه و نیز اختلاف مراتع سلیمان بلاقی جزو موارد مورد بررسی در ملاقات‌ها بوده است.

اعتراف ماده واحده، استعلام زمین جهت طرح بره پروری، تعیین حدود مراتع جزو دیگر موارد رسدیگی در اردیبهشت ماه بوده است.

به گفته علی پناهی، ملی بودن اراضی پنبه زبان در قیدار و ذاکر زنجان، رسیدگی به اختلاف حدود مرتع در ولیدر طارم و انگوران، اختلاف ثبتی قره پشتلو، سینه کاری معدن، پرورش بلدرچین و استعلام اراضی مختلف سطح استان جزو موارد مورد بررسی در ملاقات خرداد بوده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز