خبرگزاری کار ایران

مدیر انجمن کلیوی شهرستان ابهر خبرداد:

انجمن کلیوی ابهر برای ۲۶۰ نفر از بیماران، ضیافت افطاری داد

asdasd
کد خبر : ۱۸۴۲۷۱

مدیر انجمن کلیوی شهرستان ابهر گفت: ۲۶۰ نفر از بیماران کلیوی ابهر به همراه خانواده، خیرین، فرماندار، اعضاء شورای شهر و مسئولان این شهرستان در ضیافت افطاری انجمن حمایت از بیماران کلیوی ابهر حضور داشتند.

مدیر انجمن کلیوی شهرستان ابهر گفت: بیماران دیالیزی و پیوند کلیه با مشکلات عدیده‌ای مواجه هستند و همراهی خیرین برای رفع این مشکلات ضروری است.

به گزارش ایلنااز زنجان، داود قزوینیان، مدیر انجمن کلیوی شهرستان ابهر، تعداد بیماران پیوندی این شهرستان را ۳۸ نفر و تعداد دیالیزی‌ها را نیز ۴۲ نفر اعلام کرد و گفت: آمار بیماران کلیوی رو به افزایش است و باید اطلاع رسانی در زمینه بیماری‌های کلیوی افزایش یابد.

در این ضیافت افطاری خانم کریمی مسئول بخش دیالیز بیمارستان امدادی ابهر ادامه داد: بیماران دیالیزی و پیوند کلیه با مشکلات عدیده‌ای مواجه هستند و همراهی خیرین برای رفع این مشکلات ضروری است.

در ادامه ایمانی، فرماندار شهرستان ابهر، تاکید کرد: فضای بخش دیالیز بیمارستان امدادی ابهر نسبت به تعداد بیماران و تخت‌های موجود کوچک است و مسئولان این شهرستان برای توسعه فضای این بخش، پیگیر باشند.

وی ادامه داد: مشکلات بیماران کلیوی و هزینه‌های جانبی آن سنگین و طاقت فرسا است و مسئولان و خیرین شهرستان ابهر، این انجمن را در پیشبرد اهداف انسانی یاری کنند.

گفتنی است این ضیافت افطاری با کمک اختصاصی خیرین شهرستان ابهر و در محل ساختمان انجمن بیماران کلیوی این شهرستان برگزار شد.

یک خیر زنجانی در ماه مبارک رمضان و با نیت خیرخواهانه، ۲۰۰ کیلو گرم برنج و ۵۰ عدد روغن مایع یک کیلویی به بیماران انجمن کلیوی زنجان اهداء کرد.

این اقلام در بین ۲۵ خانوار بیمار کلیوی نیازمند توزیع شد.

یادآور می‌شود انجمن کلیوی زنجان با کمک‌های خیّرین و انسان‌های نیکوکار، بیماران نیازمند را از لحاظ مالی و معیشتی یاری می‌کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز