خبرگزاری کار ایران

در ۳ ماه نخست انجام گرفت:

خروج ۱۲۱ هزار دام غیرمجاز از مراتع استان زنجان

asdasd
کد خبر : ۱۸۳۴۴۸

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان گفت: در۳ ماهه نخست سال بیش از ۱۲۱ هزار دام غیرمجاز از سطح مراتع استان زنجان اخراج شده است.

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان گفت: با توجه به کمبود نیروی یگان همکاری مردم می تواند ما را در حفظ و نگهداری از منابع طبیعی کمک کند.

به گزارش خبرنگا رایلنا از زنجان، سرهنگ رحیم اسکندری، فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان امروز با اعلام این خبر گفت: امسال به دلیل بارش‌های مطلوب بهاری شاهد افزایش میزان دام وارد شده به مراتع استان بوده ایم.

سرهنگ رحیم اسکندری، از تصرف ۳۱ هزار هکتاری اراضی ملی سطح استان از دست متخلفان خبر داد و افزود: در این مدت۳۳ مورد خلع ید و رفع تصرف به مساحت ۱۰۷ هکتار با تلاش پرسنل یگان انجام گرفت.

وی توقیف۴۴ دستگاه ماشین آلات و ادوات و ۳۰ مورد تنظیم پرونده ماده ۵۵ به مساحت ۹۸۶ هکتار را از دیگر اقدامات یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری این استان اعلام کرد.

اسکندری در پایان با اعلام اینکه در۳ ماه نخست سال۳۰۲ مورد گزارش مردمی با این یگان در میان گذاشته شده، بیان کرد: با توجه به کمبود نیروی یگان همکاری مردم می تواند ما را در حفظ و نگهداری از منابع طبیعی کمک کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز