خبرگزاری کار ایران

جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری رمضان در شهرستان خدابنده برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۸۳۱۰۳

همزمان با ماه مبارک رمضان جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری رمضان با برپایی نمایشگاه کتاب، ایستگاه نقاشی و نمایشگاه عفاف و حجاب در شهرستان خدابنده آغاز شد.

جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری رمضان با افتتاح نمایشگاه کتاب در شهر زرین رود شهرستان خدابنده کلید خورد.

به گزارش ایلنا از زنجان، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خدابنده در حاشیه این نمایشگاه با اشاره به اینکه ۶ هزار جلد کتاب با موضوعات قرآنی در این نمایشگاه به نمایش درآمده است، ادامه داد: نمایشگاه کتاب با هدف ارائه کتب علوم قرآنی و حمایت از صنعت چاپ این شهرستان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه جشنواره رمضان تا(۲۴ تیر) در شهرستان خدابنده برگزار می‌شود، افزود: ارتقاء علاقمندی خانواده‌ها به خرید کتاب و توسعه فرهنگ کتابخوانی در بین اقشار مختلف مردم از دیگر اولویت‌های برگزاری این نمایشگاه است.

این مقام مسئول همچنین به برگزاری ایستگاه نقاشی با موضوع رمضان در این شهرستان اشاره کرد و گفت: ایستگاه نقاشی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و کتابخانه شهید باهنر برپا می‌شود.

برجی از برگزاری نمایشگاه عفاف و حجاب با همکاری نهاد کتابخانه‌های این شهرستان خبر داد و افزود: این نمایشگاه در محل کتابخانه شهید باهنر شهر زرین رود برگزار می‌شود.

وی در پایان افزود: نمایشگاه کتاب کودک نیز از دیگر برنامه‌های جشنواره رمضان است که با هدف توسعه و ترویج فرهنگ کتابخوانی در بین کودکان برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز