خبرگزاری کار ایران

مدیر کمیته امداد شهرستان ایجرود خبر داد:

کمیته امداد از ظرفیت خیرین بهره‌گیری می کند

asdasd
کد خبر : ۱۸۲۳۹۸

مدیر کمیته امداد شهرستان ایجرود بهره‌گیری از ظرفیت خیرین و شناسایی نیازمندان واقعی را از اهم برنامه‌های این نهاد طی ماه رمضان اعلام کرد.

مدیر کمیته امداد شهرستان ایجرود گفت: تقریبا همه طرح‌های مشارکتی کمیته امداد به صورت ویژه طی ماه رمضان اجرایی می‌شود.

به گزارش ایلنا از زنجان، امیر سهرابی امروز با اعلام این خبر به تشریح برنامه‌های اجرایی کمیته امداد طی ماه رمضان پرداخت.

وی با اشاره به اینکه هر سال با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان فرصتی برای تاسی به سیره ائمه حضرت علی(ع) در دستگیری از نیازمندان فراهم می‌شود، بیان کرد: تجربه سنوات قبل نشان می‌دهد که مشارکت مردم در طرح‌های اجرایی کمیته امداد طی ماه رمضان نیز همچون سایر ماه‌ها مطلوب و قابل تقدیر است.

مدیر کمیته امداد شهرستان ایجرود در ادامه با ارائه گزارشی از برنامه‌های اجرایی این نهاد طی ماه رمضان افزود: تقریبا همه طرح‌های مشارکتی کمیته امداد به صورت ویژه طی ماه رمضان اجرایی می‌شود.

این مسئول با اشاره به اینکه هدف از اجرای طرح‌ها بهره‌گیری از فضای معنوی ماه مبارک رمضان در دستگیری از نیازمندان و حل مشکلات آنها است، تصریح کرد: از چند سال گذشته این برنامه‌ها با محوریت مساجد اجرا و از ظرفیت این مکان‌های مقدس نیز بهره گرفته می‌شود.

سهرابی در پایان با بیان اینکه اجرای برنامه‌های مناسبتی در ماه مبارک رمضان در قالب طرح جامع مسجد محوری اجرایی می‌شود، اضافه کرد: در قالب این طرح با اجرا کردن طرح‌های مشارکتی کمیته امداد در مساجدی که به این نهاد تفاهم‌نامه دارند، از ظرفیت مساجد و همچنین خیرین محلات در شناسایی نیازمندان و کمک به آنها اقدام می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز