خبرگزاری کار ایران

رییس پلیس آگاهی زنجان:

جوانی ۲۸ ساله به اتهام قتل دوستش دستگیر شد

asdasd
کد خبر : ۱۸۰۷۳۱

جوان ۲۸ ساله زنجانی که با دوست سابق خود درگیر شده بود، وی را به ضرب چاقو کشت.

رییس پلیس آگاهی استان زنجان گفت: حمل سلاح سرد دارای عواقب وخیمی است.

به گزارش ایلنا از زنجان جعفر رحمتی روز پنجشنبه در این زمینه افزود: دو جوان در خیابان جمهوری با سلاح سرد با یکدیگر درگیر و, وی را با سلاح سرد به قتل رساند.

رحمتی در این زیمنه یادآورشد: با اطلاع پلیس از موضوع تحقیقات در این زمینه آغاز و مشخص شد که در این درگیری، جوانی به نام ˈر - غˈ ۲۶ ساله توسط فردی به نام ˈم - حˈ مجروح شده است.

رحمتی اظهار کرد: مصدوم این درگیری به بیمارستان منتقل شد اما به دلیل شدت جراحات وارده و خونریزی، در بیمارستان جان خود رااز دست داد.

رئیس پلیس زنجان گفت: در بررسی جسد، آثار جراحت توسط شی تیز و برنده همچون چاقو در ناحیه گردن و سمت راست ریه مقتول مشهود بوده است.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: با هماهنگی مقام قضایی جسد مقتول برای انجام معاینات لازم به پزشکی قانونی منتقل شد.

رحمتی ادامه داد: متهم شناسایی، دستگیر و در بررسی های صورت گرفته مشخص شد قاتل و مقتول دوست چند ساله بوده که بر اثر مشاجره لفظی با هم درگیر شدند.

رییس پلیس آگاهی استان زنجان با بیان اینکه متهم جهت ادامه تحقیقات به پلیس آگاهی منتقل شد، گفت: در بازجویی های انجام شده متهم اعلام کرد که در اثر مشاجره لفظی با یکدیگر درگیر و مقتول با یک قبضه قمه، ضرباتی به من وارد کرد و من نیز با استفاده از چاقویی که در اختیار داشتم ضرباتی به وی وارد کردم.

به گفته رحمتی، متهم اضافه کرد که به علت تاریکی شب متوجه نشدم ضرباتم به کدام نقطه ای بدن وی اصابت کرد و قصد کشتن وی را نداشتم.

وی افزود: پس از گرفتن اعترافات متهم صحنه جرم را بازسازی کرد و با قرار بازداشت موقت از طریق مراجع قضایی روانه زندان شد.

رحمتی در پایان حمل سلاح سرد را دارای عواقب وخیمی عنوان کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز