خبرگزاری کار ایران

معاون دادگستری استان زنجان تاکید کرد:

ضرورت همپوشانی برنامه‌های فرهنگی

asdasd
کد خبر : ۱۷۵۳۷۰

برگزاری کارگاه آموزشی با حضور نمایندگان حقوقی سازمان‌ها، نهادها و شرکت‌های حقوقی دولتی از دیگر برنامه‌های استان محسوب می‌شود.

معاون دادگستری استان زنجان, گفت: برگزاری کارگاه آموزشی با حضور نمایندگان حقوقی سازمان‌ها، نهادها و شرکت‌های حقوقی دولتی از دیگر برنامه‌های استان محسوب می‌شود.

به گزارش خبرنگار " ایلنا " از زنجان، بشیر مقدمی در جلسه هماهنگی برنامه‌های هفتم تیر در استان زنجان اظهار داشت: برنامه‌های هفته قوه قضائیه از ۳۱ خرداد ماه سال جاری آغاز و تا هفتم تیرماه ادامه می‌یابد.

وی با اشاره به اینکه همزمان با این هفته برنامه‌های مختلفی در استان برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه از برنامه‌های این هفته است.

این مسئول با بیان اینکه برگزاری همایش مشترک ائمه جمعه از دیگر برنامه‌های استان است، تصریح کرد: برگزاری کارگاه آموزشی با حضور نمایندگان حقوقی سازمان‌ها، نهادها و شرکت‌های حقوقی دولتی از دیگر برنامه‌های استان محسوب می‌شود.

معاون دادگستری استان زنجان با اشاره به دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران به مناسبت این هفته ادامه داد: تقدیر از ایثارگران دستگاه قضا از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده است.

تقدیر از همکاران دستگاه قضایی در زنجان

مقدمی با بیان اینکه تقدیر از همکاران دستگاه قضایی در این هفته پیش‌بینی شده است، بیان داشت: با توجه به اهمیت فعالیت در این حوزه، این تقدیر صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به نامگذاری سال جاری با عنوان اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی بیان داشت: برنامه‌های فرهنگی دارای ریزکاری‌های مختلف است که ضروری است به آنها توجه ویژه شود.

این مسئول با بیان اینکه آثار برنامه‌های فرهنگی تدریجی و زمانبر است، ادامه داد: متاسفانه در خصوص برنامه‌های فرهنگی همواره جزیره‌ای عمل می‌شود.

ضرورت همپوشانی برنامه‌های فرهنگی

معاون دادگستری استان زنجان بر ضرورت همپوشانی در خصوص برنامه‌های فرهنگی تاکید کرد و افزود: در صورت همپوشانی لازم، نتیجه بهتری از برنامه‌های فرهنگی حاصل می‌شود.

مقدمی با بیان اینکه متاسفانه در تصادفات کوچک خسارتی به دلیل درگیری فیزیکی و لفظی اثرات اجتماعی زیانباری به وجود می‌آید، تصریح کرد: باید با فرهنگ سازی مناسب آستانه تحمل مردم را افزایش داد.

وی با اشاره به برگزاری همایش پیاده‌روی در هفته قوه قضائیه افزود: این همایش ششم تیر ماه سال جاری از یدان کوهنورد به سمت گاوازنگ زنجان برگزار می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه برنامه‌های اصلی این روز به همراه قرائت دعای ندبه در جوار شهدای گمنام برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: برگزاری ایستگاه صلواتی از برنامه‌های پیش‌بینی شده در این روز است.

معاون دادگستری استان زنجان از حضور کارکنان دادگستری زنجان در نماز جمعه زنجان به صورت نمادین خبر داد و افزود: سخنران پیش از خطبه‌های ششم تیر نیز رئیس دادگستری استان زنجان است.

مقدمی با بیان اینکه همکاری در برگزاری مراسم یادبود شهدای هفت تیر از دیگر برنامه‌ریزی‌های استان محسوب می‌شود، بیان داشت: برگزاری مصاحبه مطبوعاتی، مسابقات فرهنگی و آموزشی از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده است.

وی در پایان با اشاره به اینکه دیدار با زندانیان، اهدای مرخصی به برخی زندانیان و ملاقات خانواده‌ها با زندانیان از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده است، گفت: گلباران مزار شهدا از دیگر برنامه‌های دادگستری در این هفته محسوب می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز