خبرگزاری کار ایران

مدیر گمرک استان زنجان خبر داد:

افزایش۲/۵برابری درآمد وصول گمرک استان زنجان

asdasd
کد خبر : ۱۷۵۳۰۷

درآمد گمرک این استان طی دو ماه سال‌جاری در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته ۲/۵درصد افزایش داشته است.

مدیر گمرک استان زنجان, گفت: درآمد گمرک این استان طی دو ماه سال‌جاری در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته ۲/۵درصد افزایش داشته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان, احمد برکابیان امروز در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ایلنا در زنجان, با اشاره به عملکرد دو ماهه سالجاری در حوزه بسته های پستی ارسالی از گمرک استان زنجان, گفت: ارزش بسته‌های ارسالی از گمرک استان زنجان ۴۳۷ دلار بوده است.

برکابیان, با بیان اینکه بالغ بر ۲۱۰ میلیارد ریال میزان وصول گمرک استان زنجان در دوماهه سالجاری بوده است, افزود: این میزان در مقایسه با مدت زمان مشابه " سال گذشته " شاهد رشد ۵/۲برابری بوده است.

وی همچنین, از ورود ۳۹ بسته پستی از گمرک استان زنجان طی دو ماه فروردین و اردیبهشت ماه سال‌جاری خبر داد و اضافه کرد: ارزش این بسته‌های وارداتی ۷۰۰ دلار برآورد شده است.

مدیر گمرک استان زنجان, با اشاره به ورود موقت برخی کالاها از گمرک استان زنجان طی سال گذشته و ارزیابی ارزش آناظهار داشت: ازابتدای سال‌جاری تاکنون هیچ موردی از ورود موقت کالا از این گمرک به استان زنجان انجام نشده است.

این مسئول د راستان زنجان, در این خصوص تصریح کرد: از آغاز سال‌جاری تاکنون یعنی دو ماه فروردین و اردیبهشت گمرک استان زنجان ۱۶۴ هزار و ۴۹۱ میلیارد و ۴۰۵ میلیون و ۵۶۹ هزار ریال درآمد داشته است.

برکابیان در پایان یادآور شد: درآمد گمرک استان زنجان طی دو ماه گذشته سالجاری در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته شاهد افزایش ۲۴۱ درصد ی بوده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز