خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای زنجان خبرداد:

راه اندازی اولین مرکز تست توربین های بادی در منطقه علی آباد ابهر

asdasd
کد خبر : ۱۷۳۴۲۹

استان زنجان دارای بیشترین پست های برق قوی ترین وبیشترین شبکه در سطح کشور را در حال بهره برداری دارد که این امرموجب وضعیت مطلوب در این خصوص شده است.

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای زنجان, با اشاره به عملکرد این شرکت در گستره استان زنجان وقزوین, گفت: این شرکت در مجموع ۲ میلیون و۲۰۰ نفر را با ۳ درصد جمعیت کشور با ۳۷هزار کیلومترمربع مساحت برق رسانی وتحت پوشش دارد.

به گزارش خبرنگار " ایلنا " علی چهل امیرانی, امروز ظهر در کنفرانس مطبوعاتی با اصحاب رسانه استان زنجان با اشاره به طول شبکه برق منطقه ای ۴هزارو ۲۰۰کیلومتری برق فشار قوی د راین حوزه از کشور گفت: استان زنجان دارای بیشترین پست های برق قوی ترین وبیشترین شبکه در سطح کشور را در حال بهره برداری دارد که این امرموجب وضعیت مطلوب در این خصوص شده است.

چهل امیرانی با بیان اینکه مصرف برق مردم زنجان از طریق ۵نیروگاه " لوشان, منتظر القائم, سلطانیه, تبریزو مفتح همدان به صورت مستقیم تامین می شود تصریح کرد: استان زنجان در این خصوص دارای پتانسیل قابل اهمیتی است.

وی با اشاره به اینکه در سالهای گذشته حوزه برق منطقه ای زنجان قطب برق منطقه محسوب می شد خاطر نشان شد: شرکتهای بزرگی مثل شرکت ایران ترانسفو, پارس سوئیچ, شرکت کابل ابهر ومقره سازی جزو اولینهای استان در این زمینه شمرده می شوند.

این مسئول در ادامه خبر از راه اندازی اولین مرکز تست توربینهای بادی در منطقه علی آباد ابهر داد.

چهل امیرانی در ادامه تابلوهای برق زنجان را برای تامین برق استان مهم ارزیابی کرد وگفت: تولید مولد های کوچک را دراستان زنجان مطلوب است.

وی در بخشی از سخنان خود خبر از تبدیل شدن زنجان بعنوان قطب برق کشور داد وگفت: استان زنجان فاقد مشکل در زمینه برق است.

این مسئول در استان زنجان بابیان اینکه منابع کشور محدود است افزود: در حال حاضر برای ایجاد زیر ساختهای در این زمینه برای سالهای آتی سرمایه گذاری می کنیم.

وی همچنین درادامه با اشاره به ساماندهی خطوط دکلهای داخل شهری در زنجان گفت: کلیه دکلهای داخل شهربه مرورزمان وتامین اعتبار تلسکوپی خواهد شد.

وی اجرای فاز سوم در این زمینه را نیازمند تامین هزینه واعتبار ۱۰-۸میلیاردی عنوان کرد ویادآورشد: تامین برق شهرکهای صنعتی متفاوت تر از صنایع دیگر است.

چهل امیرانی ادامه داد: در حال حاضر تولید برق با مصرف متعادل و برابر است و در صورت عدم تعادل در این خصوص با کمبود برق مواجه خواهیم بود.

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای زنجان, در پایان با اشاره شروع اوج مصرف برق در ماههای آتی در استان وکشور, گفت: شهروندان وهموطنان باید با توجه به وضعیت تولید و مصرف دراین زمینه برای مصارف توجه ویژه داشته باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز