خبرگزاری کار ایران

رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان زنجان:

در ۲ سال اخیر به‌علت عدم تخصیص بودجه ۱۹ پروژه ناتمام در دست داریم

کد خبر : ۱۶۹۸۸۰

آموزش و پرورش زنجان این مجوز را به ما داد که ما مابقی امورات را به خیرین واگذار کنیم چرا که نه ما مقصریم و نه دولت و وظیفه همگانی است که به کمک دولت بشتابیم.

رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان، زنجان، گفت: آموزش و پرورش زنجان این مجوز را به ما داد که ما مابقی امورات را به خیرین واگذار کنیم چرا که نه ما مقصریم و نه دولت و وظیفه همگانی است که به کمک دولت بشتابیم.
به گزارش خبرنگار «ایلنا» حسن غضنفریان امروز همزمان با برگزاری شانزدهمین جشنواره مجمع خیرین مدرسه ساز استان زنجان، گفت: متاسفانه در ۲سال اخیر بعلت عدم تخصیص بودجه ۱۹ پروژه ناتمام در دست داریم.
غضنفریان ادامه داد: اگر در این راستا همکاری صورت نگیرد مصالح از بین خواهند رفت.
وی با بیان اینکه در حدود۳۰پروژه دولتی نیمه کاره برجامانده، افزود: آموزش و پرورش زنجان این مجوز را به ما داد که ما مابقی امورات را به خیرین واگذار کنیم چرا که نه ما مقصریم و نه دولت و وظیفه همگانی است که به کمک دولت بشتابیم.
این مسئول با اشاره به اینکه در شهرکهای اقماری کمبود مدرسه داریم، اظهار کرد: ما دست به دامان همه خیرین مدرسه ساز هستیم.
غضنفریان در ادامه تصریح کرد: رویکردی که همکاران بازنشسته و شاغل ما اتخاذ کرده‌اند بر ما این مجوز را داد که حسابداری‌ها مقداری دلخواه از حقوقشان کسر کنند و به حساب این خیریه واریز کنند و ما اکنون این افتخار را داریم که با همکاری این بزرگواران مدرسه «معلم» را افتتاح کردیم و قرار است این کار را در ناحیه ۲با عنوان «معلم۲» ادامه دهیم.
وی با ابراز اینکه از همه کارمندان می‌خواهیم در صورت تمایل این کار نیک را در محل کار خود رواج دهند.
غضنفریان در پایان سخنان خود افزود: بهتر است کار نیک و صدقه جاریه را خود شخص متحمل شود و به وارثان واگذار نکند چرا که بار‌ها مشاهده شده و وارثان برای رسیدگی به آن هیچگونه تلاشی نکرده‌اند و همچنان است که به وصیت عمل نشده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز