خبرگزاری کار ایران

معاون خدمات شهری شهردار زنجان تاکید کرد:

تقویت اجرائیات شهرداری برای نظارت بیشتر بر ساخت‌ و سازها

asdasd
کد خبر : ۱۶۷۰۴۷

معاون خدمات شهری شهردار زنجان بر تقویت اجرائیات شهرداری برای نظارت بیشتر بر ساخت‌وسازها و سد معابر تاکید کرد.

معاون خدمات شهری شهردار زنجان، گفت: به منظور افزایش سرانه فضای سبز شهری در حاشیه پیاده رو‌ها در هنگام پیاده روسازی کشت نهال مدنظر باشد.

به گزارش ایلنا از زنجان، مهدی تقوی در جلسه هماهنگی با شهرداران مناطق اظهار کرد: باید از حذف پارکینگ جلوگیری شود و این کار مستلزم نظارت بر روند ساخت و ساز‌ها است که به موقع از این تخلف جلوگیری شود.

وی با بیان اینکه در مجموعه شهرداری نباید وظایف با خط کشی طبقه بندی شود، افزود: می‌توان با همکاری و همدلی کارهای بیشتر و بهتری انجام داد.

تقوی به برگزاری جشنواره ملی آش در آینده نزدیک در زنجان اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه این جشنواره سبب جذب گردشگر به شهر زنجان می‌شود باید شهر برای این منظور آماده سازی شود.

وی بر رسیدگی به وضعیت چمن‌های فضای شهر زنجان تاکید کرد و گفت: در برخی از فضاهای سبز شهری نیاز به توجه بیشتر به چمن زنی وجود دارد.

معاون خدمات شهری شهردار زنجان با اشاره به لزوم تامین روشنایی پارک‌ها و مزارهای پایین و بالا گفت: روشنایی مناسب فضای سبز و پارک‌ها علاوه بر زیبایی، امنیت این محل‌ها را نیز بالا می‌برد.

وی گفت: به منظور افزایش سرانه فضای سبز شهری در حاشیه پیاده رو‌ها در هنگام پیاده روسازی کشت نهال مدنظر باشد.

در این جلسه همچنین شهرداران مناطق سه گانه شهرداری دیدگاه‌ها و نظرات خود را در رابطه مدیریت بهتر شهر بیان کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز