خبرگزاری کار ایران

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان خبر داد:

ثبت نام از حامیان در طرح‌های مختلف در استان زنجان

asdasd
کد خبر : ۱۶۶۰۵۲

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان از برپایی ۳۷ پایگاه حامی یابی در استان زنجان همزمان با ایام اعتکاف خبر داد.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان، گفت: مبلغ کمک جمع‌آوری شده در اعتکاف سال گذشته ۱۰۴ میلیون و ۴۴۰ هزار ریال برآورد شده است.

به گزارش ایلنا از زنجان؛ رضا حسنلو امروز با اعلام این خبر اظهار کرد: کمیته امداد استان زنجان به منظور حمایت بهتر از خانواده‌های زیر پوشش این نهاد از ظرفیت‌های مردمی بهره‌ گرفته و به همین منظور سالانه طرح‌های مشارکتی مختلفی را اجرا می‌کند.

وی با اشاره به اینکه برخی از طرح‌ها به صورت ویژه در ایام خاصی از سال اجرایی می‌شود، گفت: امسال نیز همزمان با مراسم اعتکاف طرح‌های مشارکتی اکرام ایتام، محسنین، شفا، کوثر و آزادی زندانیان در استان زنجان اجرایی خواهد شد.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان با بیان اینکه ثبت نام از حامیان با دایر ساختن ۳۷ پایگاه در کل استان انجام خواهد شد، توضیح داد: حامی یابی در مساجد و امامزاده‌هایی که مراسم اعتکاف در آن‌ها برگزار می‌شود، انجام خواهد شد.

این مسئول با بیان اینکه در این ایام دفا‌تر کمیته امداد و خانه انفاق زنجان واقع در سعدی وسط نیز آماده دریافت کمک‌های مردمی هستند، خاطر نشان کرد: مردم استان زنجان در صورت تمایل می‌توانند کمک‌های خود را به شماره حساب ۰۱۰۸۶۴۰۴۲۶۰۰۷ واریز کنند.

حسنلو با اشاره به اینکه سال گذشته در قالب مراسم اعتکاف ۱۱۳ حامی در قالب طرح اکرام ایتام و ۲۲ حامی نیز در قالب طرح محسنین جذب شد، بیان کرد: مبلغ کمک جمع‌آوری شده در اعتکاف سال گذشته نیز ۱۰۴ میلیون و ۴۴۰ هزار ریال برآورد شده است.

وی در ادامه از برگزاری همایش «همای رحمت» در شهرستان‌های استان همزمان با ماه رجب نیز خبر داد و گفت: در این همایش که با حضور حامیان و ایتام تحت کفالت آن‌ها همراه است، طرح اکرام ایتام تشریح می‌شود.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان همچنین با اشاره به اجرای طرح «فرشتگان رحمت» در این ایام بیان کرد: در قالب این طرح جشن تولد ایتام زیر ۱۰ سال با حضور حامیان آن‌ها برگزار می‌شود.

به گفته حسنلو در ایام اعتکاف بروشورهای تبلیغی نیز در محل‌هایی که اعتکاف برگزار می‌شود، در بین معتکفان توزیع خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز