خبرگزاری کار ایران

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه زنجان خبر داد:

اجرای ۴۰۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در زنجان

asdasd
کد خبر : ۱۶۴۲۲۸

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان از اجرای ۴۰۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در زنجان خبر داد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان، گفت: شهید مطهری الگوی جامعه است که باید شخصیت والای وی به جامعه تبیین شود.

به گزارش خبرنگار «ایلنا» حجت‌الاسلام علی متین امروز چهارشنبه(۱۰اردیبهشت) در جمع خبرنگاران با اشاره به آغاز هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج، اظهار کرد: برنامه‌های این هفته از ۱۲ اردیبهشت ماه همزمان با سالروز شهادت شهید مطهری در استان زنجان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اجرای ۴۰۰ عنوان برنامه در استان زنجان تصریح کرد: این برنامه‌ها با ۱۵ شاخصه مهم اجرایی می‌‌شود.

این مسئول با بیان اینکه سخنرانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته از برنامه‌های هفته عقیدتی و سیاسی است، بیان داشت: حضور باشکوه کارکنان سپاه در نماز جمعه از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده است.

وی با اشاره به برگزاری مسابقه حکمت مطهر تصریح کرد: در قالب این مسابقه دیدگاه‌های استاد مطهری تبیین می‌‌شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان و ائمه جمعه در شهرستان‌ها را از برنامه‌های این هفته عنوان کرد و گفت: برگزاری گلباران مزار شهدا با حضور بسیجیان از دیگر برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی در استان است.

وی تجلیل از بسیجیان و فعالان عرصه تربیت و آموزش و پرورش را نیز از برنامه‌‌های اجرایی در هفته عقیدتی عنوان کرد و افزود: دیدار با خانواده شهدا و خانواده‌‌های روحانی صورت می‌گیرد.

حجت‌الاسلام متین برگزاری نشست سرگروه‌‌ها و مربیان حلقه‌‌های صالیحن را از دیگر برنامه‌‌های این هفته دانست و بیان داشت: کوهپیمایی بسیجیان به مناسبت این هفته برگزار می‌شود.

وی از برگزاری مسابقه کتاب و کتابخوانی خبر داد و گفت: برگزاری محفل انس با قرآن و مسابقه وبلاگ نویسی از دیگر برنامه‌‌های اجرایی در هفته عقیدتی است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان در ادامه با اشاره به مسئولیت سپاه در زمینه حفاظت از دستاوردهای انقلاب اسلامی ادامه داد: به همین منظور سپاه با برگزاری برنامه ‌های مختلف نسبت به این کار اقدام می‌ کند.

این مسئول بر ضرورت تبیین بیشتر عقاید استاد مطهری در هفته عقیدتی سیاسی تاکید کرد و گفت: شهید مطهری الگوی جامعه است که باید شخصیت والای وی به جامعه تبیین شود.

حجت‌الاسلام در پایان، متین در ادامه با اشاره به راهبردهای سپاه در حفاظت از کشور در عرصه‌‌های مختلف گفت: این نهاد در سخت‌ترین شرایط بهترین ماموریت‌‌ها را بر اساس منویات مقام معظم رهبری انجام داده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز