خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه زنجان تاکید کرد:

چشم‌انداز روشن حوزه سلامت، با عمل به سیاست‌های رهبری

asdasd
کد خبر : ۱۶۲۸۱۲

وزارت بهداشت نیز با اقدامات دلگرم کننده پاسخی روشن به ابلاغ سیاست‌های رهبری در حوزه سلامت، با همکاری و مشارکت اساتید، دانشگاهیان و نخبگان عرصه سلامت در دستیابی به این اهداف ترسیم شده، ارائه کرد.

نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه زنجان، گفت: در دین اسلام، دستورات و نکاتی در ارتباط با خود مراقبتی و نقش تاثیر گذاران در زندگی بیان شده که در این رابطه، رعایت بهداشت فردی و توجه به توصیه‌های پزشکی نیز در خود مراقبتی و عدم ابتلا به بیماری‌ها نقش تعیین کننده‌ای دارد.

به گزارش ایلنا از زنجان، حجت الاسلام علی خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان، شامگاه روز جمعه در پنجمین روز از هفته سلامت در حاشیه ویژه برنامه عیادت از بیماران مرکز آموزشی و درمانی، تخصصی و فوق تخصصی آیت الله موسوی زنجان، با اشاره به مشکلات موجود در حوزه بهداشت و درمان، افزود: در این راستا رهبر معظم انقلاب با ابلاغ سیاست‌های کلی نظام که از اصول مترقی و کامل در حوزه سلامت است، چشم انداز روشن و بهتری در این حیطه فراهم کرد که این سیاست‌ها در حوزه سلامت باید بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد.

حجت الاسلام خاتمی اضافه کرد: وزارت بهداشت نیز با اقدامات دلگرم کننده پاسخی روشن به ابلاغ سیاست‌های رهبری در حوزه سلامت، با همکاری و مشارکت اساتید، دانشگاهیان و نخبگان عرصه سلامت در دستیبابی به این اهداف ترسیم شده، ارائه کرد.

امام جمعه زنجان، در ادامه با اشاره به شعار هفته سلامت با عنوان «یک عمر سلامت با خود مراقبتی» را راهکاری موثر در پیشگیری از بیماری‌های مختلف اعلام و اظهار کرد: در دین اسلام، دستورات و نکاتی در ارتباط با خود مراقبتی و نقش تاثیر گذاران در زندگی بیان شده که در این رابطه، رعایت بهداشت فردی و توجه به توصیه‌های پزشکی نیز در خود مراقبتی و عدم ابتلا به بیماری‌ها نقش تعیین کننده‌ای دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز