خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی شهرستان ماهنشان در استان زنجان خبرداد:

آتش اعتیاد، فرزند خانواد معتاد را راهی دیار باقی کرد

asdasd
کد خبر : ۱۶۲۲۸۱

فرمانده انتظامی شهرستان ماهنشان گفت: پدری در شهرستان ماهنشان دراستان زنجان، فرزندش پسر خود را به خاطر اعتیاد به موادمخدر با استفاده از ضربات چوب به قتل رساند.

فرمانده انتظامی شهرستان ماهنشان گفت: پدری در شهرستان ماهنشان دراستان زنجان، فرزندش پسر خود را به خاطر اعتیاد به موادمخدر با استفاده از ضربات چوب به قتل رساند. پدر خانواده که از اعتیاد و آزار و اذیت‌های پسرش به اعضای خانواده به ستوه آمده و تحت فشار بود، شب حادثه با مقتول درگیری لفظی پیدا کرد و در‌‌نهایت کار به قتل رسید.

به گزارش ایلنا از زنجان، سرهنگ حمیدرضا قدیمی، امروز پنجشنبه(۴ اردیبهشت) با اعلام این خبر گفت: در پی کسب خبر درگیری منجر به قتل در یکی از روستاهای این شهرستان، نیروهای پلیس جهت بررسی موضوع بلافاصله عازم محل شدند و ضارب را درکمتر از هشت ساعت شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ قدیمی در ادامه افزود: ماموران در بررسی‌های صورت گرفته، پی بردند که مقتول ˈع. مˈ بر اثر ضربات وارده با سلاح سرد ˈچوب دستیˈ از پای درآمده است.

وی بابیان اینکه در ادامه تحقیقات، مشخص شد مقتول بر اثر درگیری با پدرش به قتل رسیده است، اظهار کرد: ضارب ابتدا منکر هرگونه درگیری با پسرش شده بود ولی در بازجویی‌های فنی پلیسی و وجود ادله و مدارک لازم و کافی، متهم سرانجام قتل فرزند پسر ۳۵ ساله‌اش را گردن گرفت.

قدیمی یادآور شد: پدر خانواده که از اعتیاد و آزار و اذیت‌های پسرش به اعضای خانواده به ستوه آمده و تحت فشار بود، شب حادثه با مقتول درگیری لفظی پیدا کرد و در‌‌نهایت کار به قتل رسید.

فرمانده انتظامی شهرستان ماهنشان در پایان، بااشاره به اینکه اعتیاد به موادمخدر کانون گرم خانواده‌ها را هدف قرار داده است، گفت: متهم پس از اعتراف به قتل فرزنش، جهت سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز