خبرگزاری کار ایران

در چهارمین روز از هفته سلامت؛

شبکه بهداشت و درمان شهرستان سلطانیه افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۱۶۲۲۵۱

در این مراسم علیرضا بیگلری تقارن هفته سلامت با میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) و ابلاغ سیاست‌های کلی مقام معظم رهبری در حوزه نظام سلامت را به فال نیک گرفت و اظهار امیدواری کرد: در آینده با عمل به این ابلاغیه حوزه سلامت دگرگون خواهد شد.

شبکه بهداشت و درمان شهرستان سلطانیه روز چهارشنبه(۳اردیبهشت) همزمان با چهارمین روز از هفته سلامت که خانواده، خاستگاه خودمراقبتی نامگذاری شده، با حضور دکتر علیرضا بیگلری سرپرست دانشگاه علوم پزشکی زنجان، حجت الاسلام والمسلمین محمد نوری امام جمعه سلطانیه، پرویز خالقی فرماندار شهرستان سلطانیه و دیگر مسئولین شهرستان افتتاح شد.

به گزارش ایلنا از زنجان، در این مراسم علیرضا بیگلری تقارن هفته سلامت با میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) و ابلاغ سیاست‌های کلی مقام معظم رهبری در حوزه نظام سلامت را به فال نیک گرفت و اظهار امیدواری کرد: در آینده با عمل به این ابلاغیه حوزه سلامت دگرگون خواهد شد.

مدیر ارشد دانشگاه با اشاره به شعار هفته سلامت «یک عمر سلامت با خود مراقبتی» افزود: انسان شاهکار خلقت است و جسم انسان بسیار با ارزش‌تر از آن چیزی است که تصور می‌شود.

بیگلری اضافه کرد: همانطور که انسان‌ها باید در نگهداری از جسم بکوشند، باید به روح و روان خود نیز رسیدگی کنند تا در وقت موعود از اینکه در تزکیه روح خود غفلت ورزیده‌اند، نادم و پشیمان نشوند.

وی در ادامه، شهرستان تاریخی سلطانیه را نیازمند توجه جدی مسئولان ذکر و تصریح کرد: با اهتمام جدی مسئولان استانی، این شهر جایگاه واقعی خود را خواهد یافت و دانشگاه نیز در حد توان در سامان دادن پروژه‌های شهرستان تلاش خواهد کرد.

همچنین در این مراسم، حجت الاسلام و المسلمین محمد نوری امام جمعه شهر سلطانیه با اشاره به شعار هفته سلامت که «یک عمر سلامت با خودمراقبتی» نامگذاری شده، افزود: خدمت در همه ابعاد آن یادآور مدیریت جهادی است از جمله در حوزه سلامت که با سلامت آحاد مردم سروکار دارد.

وی بحثخودمراقبتی را در تمامی زمینه‌ها کارساز برشمرد و اظهار داشت: خود مراقبتی در تمامی زمینه‌ها حائز اهمیت است و در کنار آن باید به سلامت رفتاری جامعه نیز توجه شود.

دیگر سخنران این مراسم، پرویز خالقی فرماندار شهرستان، اهمیت بهداشت و نقش آن در سازندگی جامعه و خانواده را در دین اسلام بیان و انتظارات مردم شهید پرور شهرستان را از مسئولین بهداشت و درمان متذکر شد.

در ادامهاین مراسم افتتاح محمد رضا صائینی معاون بهداشتی دانشگاه به بیان اهمیت خود مراقبتی در پیشگیری از بیماری‌های مزمن پرداخت و افزود: دانشگاه پیگیر اقدامات و برنامه‌های شبکه بهداشت و درمان شهرستان سلطانیه می‌باشد.

در پایان این مراسم، ساختمان شبکه بهداشت و درمان سلطانیه افتتاح شد و از واحد‌های مختلف آن بازدید به عمل آمد.

لازم به ذکر است: این پروژه با ۴۰ میلیون تومان تجهیز و ۹۰ میلیون تومان هزینه عمرانی در مساحتی بالغ بر ۲۰۰ متر مربع به بهره برداری رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز