خبرگزاری کار ایران

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در زنجان تأکید کرد:

ارتقای بخش تعاون از تاکیدات مقام معظم رهبری است

asdasd
کد خبر : ۱۶۰۵۷۵

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: توجه به کاهش مشکلات و رفع مسائل معیشت کارگران و ارتقای منزلت اجتماعی کارگران از اقدامات دولت محسوب می‌شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به نگاه خاص دولت به معیشت کارگران, گفت: ارتقای منزلت اجتماعی کارگران از دیگر اقدامات دولت محسوب می‌شود.

به گزارش خبرنگار " ایلنا " از زنجان " محمدرضا موالی‌زاده " پنج شنبه در جمع خبرنگاران زنجان, اظهار داشت: انصراف از یارانه توسط کسانی که تمکن مالی دارند موجب اختصاص اعتبارات لازم به بخش‌های کلیدی اقتصادی کشور می‌شود.

موالی زاده با اشاره به اینکه در قانون اساسی اقتصاد به سه بخش دولتی، تعاون و خصوصی تقسیم‌بندی شده است، تصریح کرد: ارتقای بخش تعاون از تاکیدات مقام معظم رهبری است.

این مقام مسئول, با اشاره به اینکه باید بخش تعاون باید به جایگاه قابل توجهی دست یابد، تصریح کرد: اختصاص اعتبارات لازم به این امر موجب شکوفایی تعاون در جامعه می‌شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، یکی از برنامه‌های دولت را توجه به کاهش مشکلات و رفع مسائل معیشت کارگران عنوان کرد و افزود: ارتقای منزلت اجتماعی کارگران از دیگر اقدامات دولت محسوب می‌شود.

موالی‌زاده با اشاره به به ابلاغ رهنمودهای مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی تصریح کرد: کارگران نقش قابل توجهی در تحقق این اقتصاد دارند.

وی با بیان اینکه کارگران نقش کلیدی برای تحقق شعار دارند، یادآور شد: برنامه‌های این وزارتخانه با توجه به سیاست‌ها و تدابیر مقام معظم رهبری در این دو حوزه دنبال می‌شود.

این مسئول در بخشی دیگر از سخنان خود, بر ضرورت ارتقای دیدگاه جامعه نسبت به کارگران تاکید کرد و گفت: در حال حاضر نیروهای تحصیلکرده، دانشگاهی، مبتکر، هنرمند و صاحب قلم در حوزه‌های ورزشی و فرهنگی حضور جدی دارند.

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، یکی از برنامه‌های هفته کارگر امسال را تجلیل از کارگران نمونه عنوان کرد و ادامه داد: این افراد با همت و ابتکار خود توانسته‌اند موجب صرف‌جویی‌های قابل توجه در بخش‌های مختلف تولیدی شوند.

موالی‌زاده تقویت عنصر کار جمعی را مورد تاکید قرار داد و گفت: برنامه‌ریزی‌های لازم در این زمینه انجام می‌شود.

وی در ادامه با بیان اینکه بخشی از یارانه برگشتی به تولید اختصاص می‌یابد، خاطرنشان کرد: ‌ توانمند سازی واحدهای تولیدی دارای رکود از اولویت‌ها محسوب می‌شود.

وی, با اشاره به اینکه حمایت از واحدهایی تعاونی و ارائه اعتبارات بانکی برای کمک به بخش تولید از دیگر اقدامات محسوب می‌شود، ادامه داد: توانمند سازی تولید برای رقابتی کردن و تشویق مردم برای خرید کالای ایرانی از دیگر اولویت‌ها محسوب می‌شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پایان, بر ضرورت هم‌افزایی دست‌اندرکاران اقتصاد و فرهنگ تاکید کرد و یادآور شد: با هم‌افزایی اقتصاد و فرهنگ پویا می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز