خبرگزاری کار ایران

امام جمعه زنجان:

تاکتیک و میدان مبارزه دشمن با ملت ایران تغییر کرده است

asdasd
کد خبر : ۱۵۹۶۸۳

اولین سالگرد تدفین دوشهید گمنام در دانشگاه آزاد اسلامی زنجان شامگاه ۲۴ فروردین با حضور گسترده اقشار مختلف مردم زنجان به ویژه دانشجویان و نسل جوان در مسجد فاطمه الزهرا(س) با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان برگزار شد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان, گفت: بعد از انقلاب اسلامی به دلیل عنایت خداوند یک وجب از این خاک به دست دشمنان انقلاب اسلامی نیفتاده و این افتخار با عنایت خداوند مدیون دشمنان و رزمندگان انقلاب اسلامی است.

به گزارش ایلنا از زنجان، حجت الاسلام علی خاتمی, نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان, دراین مراسم, با اشاره به ادامه خصومت دشمنان انقلاب اسلامی ٬ گفت: تاکتیک و میدان جنگ دشمنان علیه ملت ایران عوض شده است. استراتژی جنگ دشمن از جنگ تسلیحاتی و فیزیکی به جنگ با ارزش‌ها و فرهنگ‌ها تغییر پیدا کرده است.

خاتمی در بیان ایثارگری های رزمندگان دوران دفاع مقدس افزود: رزمندگان دوران دفاع مقدس با اعتقاد به مبانی دینی و اسلامی با تمام وجود در برابر دیو استکبار ایستادند و اگر همین اعتقاد راسخ نبود امکان پیروزی در میدان نبرد به لحاظ محاسبات نظامی و لجستیکی ممکن نبود.

وی انتقال واقعیت های انقلاب به نسل حاضر و نسل های بعدی را وظیفه ای خطیر عنوان کرد و گفت: ما به عنوان نیروهای نسل اول و دوم انقلاب وظیفه داریم پیام اصلی انقلاب و دوران دفاع مقدس و چرایی ایستادگی در برابر دشمنان ملت ایران را به درستی به نسل جوان و نسل های آتی انتقال دهیم.

وی پیام بنیادین ملت ایران در هشت سال دفاع را تنها دفاع از مرز و جغرافیا ندانست و گفت: ما در این هشت سال دنبال فتح آب و خاک و جغرافیا نبودیم بلکه در کنار بازپس گیری سرزمین اشغال شده به دنبال دفاع از عزت اسلامی و ایرانی خودمان بودیم و تجربه ثابت کرد با تکیه بر ایمان و عقیده دشمن نتوانست یک وجب از خاک ایران را تصرف نماید.

امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه سرزمین‌های ایران در تاریخ گذشته این کشور به دلیل هجوم دشمنان ایران قبل از اسلام از شمال و جنوب٬ شرق و غرب جدا شده و به تصرف دشمنان در آمدند٬ افزود: بعد از انقلاب اسلامی به دلیل عنایت خداوند یک وجب از این خاک به دست دشمنان انقلاب اسلامی نیفتاده و این افتخار با عنایت خداوند مدیون دشمنان و رزمندگان انقلاب اسلامی است.

در این مراسم همچنین به مناسبت روزمادران شهدا از چهار تن از مادران شهدا تجلیل شد و حاضران یاد و نام شهدای دوران دفاع مقدس را گرامی داشتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز