خبرگزاری کار ایران

استاندار زنجان در اولین جلسه ماهانه سال جاری تاکید کرد:

لازم است در بخش فرهنگ توسعه‌ای استان کار شود

asdasd
کد خبر : ۱۵۹۲۰۶

استاندار زنجان, با اشاره به اهمیت فرهنگ در شرایط کنونی در جامعه, گفت: ضروری است در بخش فرهنگ توسعه ای استان کار شود.

استاندار زنجان، گفت: رسانه‌ها باید در پرداختن به موضوع نارسایی‌ها وضعف‌های توسعه‌ای استان برای کمک ومساعدت به مسئولین استان در امور فرهنگی استان بکوشند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، جمشید انصاری، شامگاه دیروز در اولین جلسه از سری جلسات ماهانه با خبرنگاران استان در سالجاری، با اشاره به بودجه و توزیع اعتبارات و دارایی‌های سرمایه‌ای استان‌ها، اظهار داشت: در این زمینه نکاتی وجود دارد که در بحثتخصیص اعتبارات گنجانده شده است.

استاندار زنجان با بیان اینکه، سالجاری سال آسانی نخواهد بود، اظهار داشت: در زمینه عملیات ومباحثعمرانی وضعیت مطلوب در استان خواهیم داشت.

انصاری ادامه داد: بودجه امسال تقریبا معادل بودجه سال قبل است.

این مقام مسئول در استان، افزود: با توجه به اجتناب ناپذیری از برخی امور دراستان از قبیل افزایش حقوق کارکنان وبرخی موارد هزینه‌ای در حوزه بهداشت ودرمان وغیره مواجه هستیم.

استاندار زنجان بیان کرد: افزایش ده درصد بودجه‌ای را در این زمینه نسبت به سال قبل را در استان شاهد خواهیم بود.

وی، در این خصوص اظهار امیدواری کرد: امیدواریم تحقق بودجه‌ای به گونه‌ای باشد که شاهد تخصیص سرمایه‌ای بیشتردر استان باشیم.

استاندار زنجان، در ادامه با اشاره به اعتبارات مصوب تملک دارایی‌های سرمایه‌ای و اعتبارات ۲درصدی نفت وسهم استان از این میزان واعتبارات متمرکزی در حوزه‌های مختلف، مجموع این موارد را ۱۷۷۶ میلیارد و ۶۳۷ میلیون ریال عنوان کرد.

وی، همچنین تصریح کرد: در قانون بودجه‌ای امسال آنچه که باید توزیع شود امیدواریم درسه ماهه اول سال به استان‌ها ابلاغ شود تا موجب برنامه ریزی مطلوب دراین راستا شود.

مقام عالی دولت در استان، در بخشی از سخنان خود، با اشاره به میزان افرایش ۴۶درصدی در آمدهای استان با میزان کل ۴۰۰میلیارد تومان، یادآور شد: تحقق درآمدی در استان با این وضعیت ممکن خواهد بود.

استاندار زنجان، در خصوص نامگذاری سال ۹۳ تصریح کرد: نامگذاری سالجاری بیشتر از آنچه که در بخش اقتصادی ضروری باشد، لازم است در بخش فرهنگ توسعه‌ای کار شود.

انصاری نقش رسانه‌ها را در این زمینه بسیار حائز اهمیت برشمرد وخاطر نشان شد: رسانه‌ها باید در پرداختن به موضوع نارسایی‌ها وضعف‌های برای کمک ومساعدت به مسئولین جامعه بکوشند.

وی با بیان اینکه جامعه دارای گرفتاریهای مختلف در حوزه‌های مختلف بویژه در حوزه فرهنگ است، افزود: ما در کشور واستان، فاقد نظم وانضبا اجتماعی در انجام واقدامات توسعه‌ای هستیم.

استاندار زنجان، با اشاره به عدم بازدهی مطلوب فرهنگ توسعه‌ای دراستان تصریح کرد: باید برای شتاب دهی به توسعه استان رفتار‌ها وفرهنگ‌ها در این راستا تغییر نماید.

انصاری عدم نظم وانضباط اجتماعی وضعف در این زمینه را در استان موجب عقب ماندگی‌های مختلف در حوزه‌های گوناگون بویژه در بخش فرهنگی مهم عنوان کرد.

استاندار زنجان در پایان، نقش رسانه‌ها را در راستای شناسایی ضعف‌ها وبیان اشکالات فرهنگی مهم ارزیابی کرد وخاطر نشان شد: رسانه‌های استان می‌توانند با انتقاد وارائه راهکارهای مطلوب در این زمینه‌ها موثر باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز