خبرگزاری کار ایران

مدیرمسئول کانون فرهنگی و هنری شهدای هسته ای استان زنجان خبرداد:

رونمایی از مجموعه زندگینامه ۳۳ فرمانده شهید زنجان در هفته دفاع مقدس

asdasd
کد خبر : ۱۵۸۳۲۱

مدیرمسئول کانون فرهنگی و هنری شهدای هسته ای استان زنجان, گفت: این کانون در قالب یک برنامه مشترک با اداره حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان زنجان اقدام به جمع آوری زندگینامه ۳۳ فرمانده شهید استان زنجان کرده است.

ایلنا: مدیرمسئول کانون فرهنگی و هنری شهدای هسته ای استان زنجان, گفت: این مراسم با حضور شعرای نامی استان زنجان در فرهنگسرای کوثر برگزار خواهد شد.

به گزارش ایلنا از زنجان, اکبر اسلامی، مدیرمسئول کانون فرهنگی و هنری شهدای هسته ای استان زنجان گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس امسال از زندگینامه ۳۳ فرمانده شهید استان زنجان در قالب سی دی و فلش کارت رونمایی می شود.

مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری شهدای هسته ای استان زنجان اظهار داشت: این کانون در قالب یک برنامه مشترک با اداره حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان زنجان اقدام به جمع آوری زندگینامه ۳۳ فرمانده شهید استان زنجان کرده است.

وی با اشاره به اینکه زندگینامه فرماندهان شهید استان زنجان در قالب سی دی و فلش کارت آماده شده است، ادامه داد: این مجموعه شامل معرفی شهدای فرمانده و نقش آنان در ۸ سال دفاع مقدس و وصیت نامه های آنان است.

به گفته اسلامی از این مجموعه همزمان با هفته دفاع مقدس و با حضور مسئولان استانی رونمایی خواهد شد.

مدیرمسئول کانون فرهنگی و هنری شهدای هسته ای استان زنجان همچنین از برگزاری مراسم شب شعر ویژه شهدای استان زنجان در مهر ماه امسال خبر داد و افزود: این مراسم با حضور شعرای نامی استان زنجان در فرهنگسرای کوثر برگزار خواهد شد.

وی به ارائه گزارشی از عملکرد یکساله کانون شهدای هسته ای استان زنجان در سال گذشته پرداخت و یادآور شد: برگزاری جشنهای مختلف در مناسبتهای سال و اجرای یادواره های شهدا در راستای گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ۸ سال دفاع مقدس و گرامیداشت شهدای هسته ای بالاخص شهید مجید شهریاری از برنامه های شاخص این کانون بود.

گفتنی است، کانون فرهنگی و هنری شهدای هسته ای از سال ۱۳۸۹ فعالیت خود را با ۲۸۰ عضو فعال برادر و ۲۵۰ عضو فعال خواهر و کتابخانه ای با سه هزار و ۵۰۰ جلد کتاب آغاز کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز