خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه زنجان:

نگاه اصلی کمیته امداد، نگاه فرهنگی با محوریت توانمندسازی است

asdasd
کد خبر : ۱۵۵۷۴۳

نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه زنجان گفت: نگاه اصلی کمیته امداد، نگاه فرهنگی با محوریت توانمندسازی است.

ایلنا: نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه زنجان، گفت: در حال حاضر شاهد آن هستیم که نحوه خدمت رسانی امداد به الگویی برتر در سایرکشورهای منطقه نیز تبدیل شده است.

به گزارش ایلنا از زنجان، در جریان دیدار مدیر کل کمیته امداد استان زنجان با آیت الله خاتمی، نماینده ولی فقیه دراستان با یادآوری نحوه تاسیس کمیته امداد اظهار کرد: امام خمینی(ره) از همان اوایل پیروزی انقلاب به فکر محرومان جامعه بودند.

وی با اشاره به اینکه تاسیس کمیته امداد موجب شخصیت دهی به محرومین شد، اضافه کرد: بنا به گفته امام راحل(ره) محرومان ولی نعمتان ما هستند و باید توجه ویژه ای نسبت به ارائه خدمات به آنها وجود داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در ادامه با اشاره به ۳۵ سال فعالیت صادقانه و خالصانه کمیته امداد و امدادگران در خدمت رسانی به محرومان تصریح کرد: در حال حاضر شاهد آن هستیم که نحوه خدمت رسانی امداد به الگویی برتر در سایرکشورهای منطقه نیز تبدیل شده است.

ایشان همچنین با اشاره به دستاوردهای امداد در عرصه های ارتقاء سلامت عمومی، ترویج ازدواج آسان، محو بیسوادی و… از تلاشهای این نهاد در سطح استان تقدیر نمود.

در ادامه این دیدار مدیرکل کمیته امداد استان زنجان نیز ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های صورت گرفته در چند سال اخیر گفت: در سال جاری نیز در راستای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه حماسه اقتصادی اقدامات قابل توجهی توسط این نهاد در زمینه توانمند سازی اقتصادی خانواده های تحت حمایت صورت گرفته است.

بهرام ولیزاده کسب مقام چهارم توسط امداددر بحثرضایتمندی مراجعین(طرح افکار سنجی) درسطح استان، انتخاب دستگاه برتر در بحثاقامه نماز، معرفی دستگاه الگو ساز درزمینه ازدواج جوانان، تلاش مطلوب در امر سواد آموزی نیازمندان و همچنین کسب رتبه برتر در استقرار نظام آراستگی اداری را از توفیقات کسب شده توسط این نهاد طی سال جاری عنوان کرد و اظهار داشت: جمع آوری قریب به ۱۰۰ میلیارد ریال زکات در استان طی سال جاری، جمع آوری بیش از ۱۳ میلیارد ریال کمک مردمی در جشن نیکوکاری از موفقیت هایی است که توسط این نهاد در بحثمشارکت های مردمی حاصل شده است.

این مسئول در پایان ضمن تقدیر از امام جمعه زنجان در راستای ارائه خدمات مطلوب و بهینه به جامعه هدف امداد خواستار رهنمود های کاربردی از سوی ایشان شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز