خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان تاکید کرد:

ضرورت لبیک گویی جوانان مساجد به جهاد فرهنگی مقام معظم رهبری

asdasd
کد خبر : ۱۵۴۱۷۸

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان تاکید کرد: جوانان مساجد به سربازان در خط مقدم در مقابله با هجمه فرهنگی دشمن قرار دارند و باید به جهاد فرهنگی مقام معظم رهبری لبیک بگویند.

ایلنا: نماینده ولی فقیه در استان افزود: رزمندگان و شهدای جبهه‌های حق علیه باطل جوانان تربیت یافته مساجد بودند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، حجت الاسلام علی خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان شامگاه(۲۵ اسفند) در همایش گرامیداشت سالروز تاسیس کانونهای فرهنگی و هنری مساجد در فرهنگسرای امام خمینی(ره) استان زنجان اظهار داشت: سقوط رژیم طاغوت پهلوی از طریق جوانان و انقلابیون مسجدی شکل گرفت.

وی با اشاره به اینکه تزلزل پایه‌های طاغوت از دستاوردهای مساجد است، ادامه داد: همواره شاهد حضور انقلابیون در مساجد و توزیع بیانیه‌های امام راحل بودیم.

نماینده ولی فقیه در استان به کارکردهای مساجد در ۸ سال دفاع مقدس نیز اشاره کرد و افزود: رزمندگان و شهدای جبهه‌های حق علیه باطل جوانان تربیت یافته مساجد بودند.

امام جمعه زنجان به دفاع جانانه جوانان رشید در این جبهه‌ها اشاره کرد و یادآور شد: دشمن تا بن دندان مسلح که از سوی استکبار و ایادی آن حمایت می‌شد در مقابل جوانان مسجدی شکست مذبوحانه‌ای خورد.

به گفته حجت الاسلام خاتمی جوانان مساجد به سربازان در خط مقدم در مقابله با هجمعه فرهنگی دشمن قرار دارند و باید به جهاد فرهنگی مقام معظم رهبری لبیک بگویند.

امام جمعه زنجان در ادامه به توصیه‌های مقام معظم رهبری به جوانان و کانونهای فرهنگی و هنری مساجد اشاره کرد و گفت: ائمه جماعات، کانونهای مساجد و پایگاه‌های مقاومت بسیج به عنوان سه ضلع مثلثی هستند که هریک مکمل یکدیگر بوده و برای رسیدن به نتایج قابل قبول باید در کنار هم فعالیت کنند.

وی در پایان ارتقاء دانش، ایمان و بینش جوانان را یکی از رسالت‌های اصلی کانون‌های مساجد عنوان کرد و ادامه داد: هر کس باید به اندازه توان خود در این راستا تلاش کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز