خبرگزاری کار ایران

با همکاری حوزه هنری استان زنجان صورت گرفت؛

برپایی نمایشگاه نقاشی «رویای رنگ‌ها» در زنجان

asdasd
کد خبر : ۱۵۱۷۲۸

نمایشگاه نقاشی «رویای رنگ‌ها» با همکاری حوزه هنری و معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی استان زنجان تا(۲۰ اسفند ماه) در محل نگارخانه باشگاه علمی و فرهنگی دانشجویان جهاددانشگاهی در دانشگاه زنجان برپا می‌شود.

ایلنا: نمایشگاه نقاشی «رویای رنگ‌ها» با همکاری حوزه هنری و معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی استان زنجان تا(۲۰ اسفند ماه) در محل نگارخانه باشگاه علمی و فرهنگی دانشجویان جهاددانشگاهی در دانشگاه زنجان برپا می‌شود.
به گزارش ایلنا از زنجان، مسئول روابط عمومی حوزه هنری استان زنجان گفت: این نمایشگاه با هدف نمایش آثار هنری هنرجویان جوان و همچنین ایجاد نشاط و ارتقاء روحیه خودباوری در بین این هنرمندان برپا شده است.
وحید اکبری، مسئول روابط عمومی حوزه هنری استان زنجان با اعلام این خبر اظهار کرد: در این نمایشگاه حدود ۸۰ اثر از هنرجویان حوزه هنری و دانشجویان هنرمند استان زنجان در معرض دید علاقمندان قرار داده شده است.
وی با اشاره به اینکه در نمایشگاه نقاشی «رویای رنگ‌ها» هنرمندان آثار خود را با موضوع آزاد و به ویژه طبیعت به نمایش گذاشته‌اند، افزود: این نمایشگاه با هدف نمایش آثار هنری هنرجویان جوان و همچنین ایجاد نشاط و ارتقاء روحیه خودباوری در بین این هنرمندان برپا شده است.
اکبری با بیان اینکه نمایشگاه «رویای رنگ‌ها» تا(۲۰ اسفندماه) سال جاری دایر خواهد بود، یادآور شد: عموم مردم می‌توانند تا روز(۲۰ اسفند ماه) از ساعت ۱۰ الی ۱۶ از این نمایشگاه بازدید کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز