خبرگزاری کار ایران

مدیر کل کمیته امداد استان زنجان خبرداد:

برپایی ۱۳۶۷ پایگاه جشن نیکوکاری در زنجان

asdasd
کد خبر : ۱۵۰۳۴۴

کمک‌های مردم استان در زنجان روز چهاردم این جشن در مدارس، روز پانزدهم در معابر ومساجد و پایگاههای دایر شده توسط بسیج و روز شانزدهم نیز در مصلی‌های برگزاری نماز جمعه در یک هزار و ۳۶۷ پایگاه دایر شده توسط این نهاد جمع‌آوری خواهد شد. به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، بهرام ولیزاده به مناسبت هفته احسان و نیکوکاری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کمیته امداد به عنوان دومین نهاد انقلابی درست ۲۲ روز پس از پیروزی انقلاب اسلامی و به دستور امام راحل تاسیس شده است. وی با بیان اینکه تاسیس کمیته امداد نشان از بینش عمیق امام راحل و نظام جمهوری اسلامی به اقشار نیازمند است، بیان کرد: به هر میزان که از تاسیس کمیته امداد می‌گذرد، ژرفای تاسیس امداد و نقش کاربردی و راهبردی این نهاد در محرومیت زدایی و کمک به خانواده‌های محروم مشخص‌تر می‌شود. مدیر کل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به حضور تاثیرگذار و جایگاه ویژه امداد در عرصه‌های مختلف اجتماعی، اقتصادی و سیاسی بیان کرد: خوشبختانه امداد طی ۳۵ سال گذشته در ابتدای تاسیس با رهنمودهای امام راحل و پس ایشان با عنایات ویژه مقام معظم رهبری و با استفاده از ظرفیت‌های دینی موجود و کمک مردم نوع دوست و خیر توانسته است، اقدامات تاثیرگذاری را انجام دهد. این مسئول در ادامه با ارائه گزارشی از فعالیت‌های انجام شده توسط کمیته امداد در دهه چهارم فعالیت این نهاد به برنامه‌های در نظر گرفته برای اجرا در هفته احسان و نیکوکاری اشاره کرد و گفت: هفته احسان و نیکوکاری همزمان با سراسر کشور از ۱۴ اسفند ماه در زنجان آغاز می‌شود. ولیزاده با اشاره به اینکه جشن‌های هفته احسان در قالب جشنواره نیکوکاری امسال از ۱۴ اسفند آغاز و به مدت سه روز متوالی در استان برگزار می‌شود، تصریح کرد: کمک های مردم استان در زنجان روز چهاردم این جشن در مدارس، روز پانزدهم در معابر ومساجد و پایگاههای دایر شده توسط بسیج و روز شانزدهم نیز در مصلی‌های برگزاری نماز جمعه در یک هزار و ۳۶۷ پایگاه دایر شده توسط این نهاد جمع‌آوری خواهد شد. مدیر کل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به افتتاح هفت مرکز نیکوکاری در استان طی هفته احسان و نیکوکاری بیان کرد: در حال حاضر هفت مرکز نیکوکاری در استان و در داخل مساجد فعالیت دارند. ولیزاده در ادامه به دیدار نخبگان و کارآفرینان کمیته امداد با نماینده عالی دولت در استان، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان و جمعی از مسئولان محلی طی هفته احسان اشاره کرد و گفت: غبارروبی مزار شهدا، دیدار چهره به چهره مسئولان با خانواده‌های مددجو، اجرای طرح‌های طاها، شفا، اکرام ایتام و ثبت نام از حامیان در قالب این طرح‌ها از جمله برنامه‌هایی است که طی هفته احسان اجرا خواهد شد. این مسئول با پیش بینی رشد ۱۰۰ درصدی کمک‌های مردمی در قالب جشن نیکوکاری سال جاری بیان کرد: سال گذشته قریب به یک میلیارد تومان کمک مردمی در جشن نیکوکاری جمع‌آوری شده بود. وی همچنین با اشاره به شماره حساب سیبای۰۱۰۸۶۴۰۴۲۶۰۰۷ این نهاد نزد بانک ملی اضافه کرد: مردم نوع دوست استان زنجان و پایتخت شور و شعور حسینی که همواره در امور خیر و کمک به نیازمندان پیشگام هستند، در صورت دسترسی نداشتن به پایگاه‌های کمیته امداد می‌توانند، با مراجعه به شعب بانک ملی کمک‌های خود را به صورت نقدی به این حساب واریز کنند. به گفته ولیزاده امسال بیست و چهارمین جشن نیکوکاری با شعار توانمندسازی خانواده ها باحضور پرنشاط نیکوکاران در سراسر کشور و به تبع آن در استان زنجان برگزار خواهد شد.

ایلنا: مدیر کل کمیته امداد استان زنجان استان زنجان، گفت: کمک‌های مردم استان در زنجان روز چهاردم این جشن در مدارس، روز پانزدهم در معابر ومساجد و پایگاههای دایر شده توسط بسیج و روز شانزدهم نیز در مصلی‌های برگزاری نماز جمعه در یک هزار و ۳۶۷ پایگاه دایر شده توسط این نهاد جمع‌آوری خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، بهرام ولیزاده به مناسبت هفته احسان و نیکوکاری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کمیته امداد به عنوان دومین نهاد انقلابی درست ۲۲ روز پس از پیروزی انقلاب اسلامی و به دستور امام راحل تاسیس شده است.

وی با بیان اینکه تاسیس کمیته امداد نشان از بینش عمیق امام راحل و نظام جمهوری اسلامی به اقشار نیازمند است، بیان کرد: به هر میزان که از تاسیس کمیته امداد می‌گذرد، ژرفای تاسیس امداد و نقش کاربردی و راهبردی این نهاد در محرومیت زدایی و کمک به خانواده‌های محروم مشخص‌تر می‌شود.

مدیر کل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به حضور تاثیرگذار و جایگاه ویژه امداد در عرصه‌های مختلف اجتماعی، اقتصادی و سیاسی بیان کرد: خوشبختانه امداد طی ۳۵ سال گذشته در ابتدای تاسیس با رهنمودهای امام راحل و پس ایشان با عنایات ویژه مقام معظم رهبری و با استفاده از ظرفیت‌های دینی موجود و کمک مردم نوع دوست و خیر توانسته است، اقدامات تاثیرگذاری را انجام دهد.

این مسئول در ادامه با ارائه گزارشی از فعالیت‌های انجام شده توسط کمیته امداد در دهه چهارم فعالیت این نهاد به برنامه‌های در نظر گرفته برای اجرا در هفته احسان و نیکوکاری اشاره کرد و گفت: هفته احسان و نیکوکاری همزمان با سراسر کشور از ۱۴ اسفند ماه در زنجان آغاز می‌شود.

ولیزاده با اشاره به اینکه جشن‌های هفته احسان در قالب جشنواره نیکوکاری امسال از ۱۴ اسفند آغاز و به مدت سه روز متوالی در استان برگزار می‌شود، تصریح کرد: کمک‌های مردم استان در زنجان روز چهاردم این جشن در مدارس، روز پانزدهم در معابر ومساجد و پایگاههای دایر شده توسط بسیج و روز شانزدهم نیز در مصلی‌های برگزاری نماز جمعه در یک هزار و ۳۶۷ پایگاه دایر شده توسط این نهاد جمع‌آوری خواهد شد.

مدیر کل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به افتتاح هفت مرکز نیکوکاری در استان طی هفته احسان و نیکوکاری بیان کرد: در حال حاضر هفت مرکز نیکوکاری در استان و در داخل مساجد فعالیت دارند.

ولیزاده در ادامه به دیدار نخبگان و کارآفرینان کمیته امداد با نماینده عالی دولت در استان، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان و جمعی از مسئولان محلی طی هفته احسان اشاره کرد و گفت: غبارروبی مزار شهدا، دیدار چهره به چهره مسئولان با خانواده‌های مددجو، اجرای طرح‌های طا‌ها، شفا، اکرام ایتام و ثبت نام از حامیان در قالب این طرح‌ها از جمله برنامه‌هایی است که طی هفته احسان اجرا خواهد شد.

این مسئول با پیش بینی رشد ۱۰۰ درصدی کمک‌های مردمی در قالب جشن نیکوکاری سال جاری بیان کرد: سال گذشته قریب به یک میلیارد تومان کمک مردمی در جشن نیکوکاری جمع‌آوری شده بود.

وی همچنین با اشاره به شماره حساب سیبای۰۱۰۸۶۴۰۴۲۶۰۰۷ این نهاد نزد بانک ملی اضافه کرد: مردم نوع دوست استان زنجان و پایتخت شور و شعور حسینی که همواره در امور خیر و کمک به نیازمندان پیشگام هستند، در صورت دسترسی نداشتن به پایگاه‌های کمیته امداد می‌توانند، با مراجعه به شعب بانک ملی کمک‌های خود را به صورت نقدی به این حساب واریز کنند.

به گفته ولیزاده امسال بیست و چهارمین جشن نیکوکاری با شعار توانمندسازی خانواده‌ها باحضور پرنشاط نیکوکاران در سراسر کشور و به تبع آن در استان زنجان برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز