خبرگزاری کار ایران

رییس واحدHSE شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران منطقه شمالغرب:

دوره آموزشی مدیریت ریسک و ارزیابی در منطقه شمالغرب برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۵۰۱۹۴

رییس واحدHSE شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران منطقه شمالغرب کشور گفت: دوره آموزشی مدیریت ریسک و ارزیابی با حضور پرسنل واحد HSE منطقه شمالغرب تشکیل شد.

ایلنا: رییس واحدHSE شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران منطقه شمالغرب کشور گفت: دوره آموزشی مدیریت ریسک و ارزیابی با حضور پرسنل واحد HSE منطقه شمالغرب تشکیل شد.

به گزارش ایلنا از زنجان، رییس واحدHSE شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران منطقه شمالغرب کشور گفت: هدف از برگزاری این دوره را شناسایی، ارزیابی و کنترل کلیه خطرات مرتبط با فرآیند‌ها و فعالیت‌ها دانست و گفت: در این صورت محیط کاری ایمن و بهداشتی با حداقل اثرات زیست محیطی فراهم می‌شود.

بهنام لازمی امروز با اعلام این خبر اظهار داشت: در همین راستا شیوه‌های قابل پیگیری در فعالیت، نحوه ارزیابی و اولویت بندی جنبه‌های زیست محیطی و خطرات ایمنی و بهداشت حرفه‌ای به منظور کنترل و جلوگیری از بروز اشکالات احتمالی درانجام آن طی یک روز دوره آموزشی آموزش داده شد.

وی افزود: ارائه مفاهیم مدیریت ریسک، انواع روش ارزیابی، روش‌های کنترل ریسک و ارزیابی مجدد آن‌ها خلاصه مهم‌ترین مطالب ارائه شده در این دوره آموزشی بود که مورد بررسی قرار گرفت.

لازمی در پایان تاکید کرد: در پایان آزمون نهایی بصورت پروژه و کار عملی در خصوص شناسایی و ارزیابی ریسک(خطرات و جنبه‌ها) از شرکت کنندگان دوره به عمل آمد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز