خبرگزاری کار ایران

معاون امور املاک سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در جمع خبرنگاران زنجان:

آرشیو الکترونیکی ۳۰ میلیون پرونده موجود نیازمند تخصیص اعتبار و پشتیبانی است

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۸۱۹

با برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته و تمهیدات اندیشیده شده سالانه چهار میلیون استعلام به صورت الکترونیکی در کشور صادر می‌شود. به گزارش خبرنگا رایلنا ا ززنجان, محمد حسن بکاییان روز سه شنبه درحاشیه تودیع و معارفه مدیر کل ثبت اسناد واملاک استان زنجان در جمع خبرنگاران افزود: تکمیل بانک جامع اطلاعاتی ومکانیزه کردن ثبت شرکت ها به صورت الکترونیکی در سطح کشور، ادامه رسیدگی و تعیین تکلیف داده آمایی و انجام آرشیو الکترونیکی از دیگر اهداف واولویت های سازمات ثبت اسناد و املاک کشور در سال آینده است. وی در ادامه اظهار کرد: در سازمان ثبت اسناد برخی از پرونده ها دارا ی سابقه ثبتی بوده اما منجر به سند مالکیت نشده و برخی از پرونده ها نیز منجر به صدور سند مالکیت شده اند. معاون امور املاک سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: در یازده ماهه نخست امسال شش میلیون سند تک برگ صادر شده که از این میزان یک میلیون و ۲۰۰ سند مربوط به متقاضیان عادی در راستای اجرای قانون تعیین تکلیف اراضی و ساختمان های فاقد سند هستند. بکاییان در ادامه ابراز کرد: برای آرشیو الکترونیکی ۳۰ میلیون پرونده موجود نیازمند تخصیص اعتبار و پشتیبانی از سوی مسولین است. وی در پایان یادآورشد: بابرنامه ریزی های انجام گرفته و تمهیدات اندیشیده شده سالانه چهار میلیون استعلام به صورت الکترونیکی در کشور صادر می شود.

ایلنا: معاون امور املاک سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته و تمهیدات اندیشیده شده سالانه چهار میلیون استعلام به صورت الکترونیکی در کشور صادر می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، محمد حسن بکاییان روز سه شنبه در حاشیه تودیع و معارفه مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان زنجان در جمع خبرنگاران افزود: تکمیل بانک جامع اطلاعاتی ومکانیزه کردن ثبت شرکت‌ها به صورت الکترونیکی در سطح کشور، ادامه رسیدگی و تعیین تکلیف داده آمایی و انجام آرشیو الکترونیکی از دیگر اهداف واولویت‌های سازمات ثبت اسناد و املاک کشور در سال آینده است.

وی در ادامه اظهار کرد: در سازمان ثبت اسناد برخی از پرونده‌ها دارای سابقه ثبتی بوده اما منجر به سند مالکیت نشده و برخی از پرونده‌ها نیز منجر به صدور سند مالکیت شده‌اند.

معاون امور املاک سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: در یازده ماهه نخست امسال شش میلیون سند تک برگ صادر شده که از این میزان یک میلیون و ۲۰۰ سند مربوط به متقاضیان عادی در راستای اجرای قانون تعیین تکلیف اراضی و ساختمان‌های فاقد سند هستند.

بکاییان در ادامه ابراز کرد: برای آرشیو الکترونیکی ۳۰ میلیون پرونده موجود نیازمند تخصیص اعتبار و پشتیبانی از سوی مسولین است.

وی در پایان یادآورشد: بابرنامه‌ریزی‌های انجام گرفته و تمهیدات اندیشیده شده سالانه چهار میلیون استعلام به صورت الکترونیکی در کشور صادر می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز