خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان تاکید کرد:

باید از فرصت حضور روحانیون در جامعه‌ بیشترین استفاده را کرد

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۸۱۱

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: هر کس که با قرآن مانوس شود در هیچ لحظه‌ای از زندگی درمانده نخواهد شد.

ایلنا: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان، گفت: مردم برای حل بسیاری از مشکلات خود به روحانیون مراجعه می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، امروز حجت‌الاسلام محسن قرائتی در جمع علما، اساتید و طلاب حوزه علمیه استان زنجان اظهار کرد: به اندازه‌ای که پزشک برای امور جامعه نیاز محسوب می‌شود، وجود طلبه نیز نیازی است که باید به آن توجه شود.

وی با بیان اینکه متاسفانه تعداد طلبه‌ها و حاکمان دینی در کشور کم است، یادآور شد: روحانی در جامعه بیشتر مورد نیاز انسان است که باید نسبت به تربیت روحانیون اقدام کرد.

امام جمعه زنجان حضور روحانیون را در جامعه بسیار تاثیرگذار عنوان کرد و یادآور شد: مردم برای حل بسیاری از مشکلات خود به روحانیون مراجعه می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با بیان اینکه حضور روحانیون موجب اعتلای فرهنگی دینی مناطق مختلف می‌شود، بیان داشت: باید در این زمینه اقدامات لازم صورت گیرد.

آیت‌الله خاتمی وجود عالمان دینی و علمی را در جامعه از عنایات خداوند متعال عنوان کرد و ادامه داد: باید از فرصت حضور روحانیون در جامعه‌ بیشترین استفاده را کرد.

وی بر ضرورت ترویج فرهنگ ناب اسلام تاکید کرد و افزود: علما و اساتید حوزه‌های علمیه می‌توانند در این زمینه گام‌های مطلوبتری بردارند.

امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه کامل‌ترین علوم در اختیار مسلمانان است، افزود: مسلمانان باید در این شرایط دارای مرجع دینی و علمی باشند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان بر ضرورت تمسک به قرآن تاکید کرد و تصریح کرد: هر کس که با قرآن مانوس شود در هیچ لحظه‌ای از زندگی درمانده نخواهد شد.

حجت‌الاسلام خاتمی در پایان با بیان اینکه کسب بزرگ‌ترین موفقیت‌ها با تمسک و توسل به قرآن حاصل می‌شود، یادآور شد: قرآن باید در زندگی انسان‌ها ساری و جاری باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز