خبرگزاری کار ایران

مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان خبرداد:

پرداخت ۲ میلیارد ریال کمک موردی به مددجویان زنجانی

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۵۵۶

مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان از پرداخت ۲ میلیارد ریال کمک موردی به مددجویان زنجانی خبر داد.

ایلنا: مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان, گفت: یکی از خدمات هدفمندی که طی این مدت به مددجویان ارائه شده است، کمک های موردی است.

به گزارش " ایلنا " از زنجان " اصغر پناهی " با اعلام خبر مذکور به ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته توسط این نهاد در سال جاری پرداخت.

وی با اشاره به اینکه از آغاز سال جاری تاکنون بیش از ۴۰ سرفصل خدماتی و حمایتی به جامعه هدف کمیته امداد شهرستان زنجان ارائه شده است، اضافه کرد: خدمات مذکور بر اساس نیاز سنجی صورت گرفته، ارائه شده است.

مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان با بیان اینکه خدمات ارائه شده طی سال جاری با در نظر گرفتن رویکردهای کمیته امداد در دهه چهارم که توانمندسازی مددجویان و ارائه خدمات هدفمند است، انجام شده است، اضافه کرد: یکی از خدمات هدفمندی که طی این مدت به مددجویان ارائه شده است، کمک های موردی است.

وی با اشاره به اینکه در ۹ ماهه گذشته از سال جاری ۲ میلیارد ریال کمک موردی به مددجویان زنجانی پرداخت شده است، اضافه کرد: موارد پرداخت این کمک ها در بخش درمان، ازدواج، رفع مشکلات معیشتی و… است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز