خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان خبرداد:

برگزاری عصر شعر «شهریمیز شعریمیز» در زنجان

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۳۴۹

عصر شعر یا شعر آخشامی با عنوان «شهریمیز شعریمیز(شهر ما شعر ما)» در زنجان برگزار می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان، گفت: عصر شعر یا شعر آخشامی با عنوان «شهریمیز شعریمیز(شهر ما شعر ما)» در زنجان برگزار می‌شود.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان، امروز در گفتگو با خبرنگار ایلنا در زنجان، گفت: عصر شعر «شهریمیز شعریمیز» برای دومین سال است که در زنجان برگزار می‌شود.
یحیی امیری با اشاره به اینکه این عصر شعر روز چهارشنبه ۳۰ بهمن ماه سال جاری در زنجان برگزار می‌شود، تصریح کرد: این برنامه ساعت ۱۶ تا ۱۸ در محل تالار فرهنگسرای امام خمینی(ره) اجرا می‌شود.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان با بیان اینکه عصر شعر «شهریمیز شعریمیز» توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان و با همکاری انجمن ادبی اشراق برگزار می‌شود، اضافه کرد: در این عصر شعر ۳۰ اثر توسط ۳۰ شاعر خوانده می‌شود.
امیری با بیان اینکه در این برنامه همچنین از دو نفر از شاعران پیشکسوت که به زبان ترکی مجموعه شعر یا رمان دارند تجلیل می‌شود، ادامه داد: حضور در این برنامه برای عموم آزاد است.
این مسئول در پایان خاطر نشان شد: در عصر شعر «شهریمیز شعریمیز» یکی از بهترین گروه‌های موسیقی عاشقی نیز نوازندگی خواهند کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز