خبرگزاری کار ایران

نایب رئیس موسسه فرهنگی منهاج خبر داد:

ارائه جدیدترین نرم افزارهای ایرانی اسلامی در نمایشگاه محصولات فرهنگی زنجان

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۷۵۴

سخنرانی‌های مذهبی، نرم افزارهای قرآن و حدیث، نرم افزارهای فضای مجازی و جدید‌ترین مداحی‌های صوتی و تصویری در این نمایشگاه عرضه شده است.

نایب رئیس موسسه فرهنگی منهاج از ارائه جدید‌ترین نرم افزارهای ایرانی اسلامی در نمایشگاه محصولات فرهنگی در مجموعه ورزشی مادران و کودکان زنجان خبر داد.
به گزارش ایلنا از زنجان، احمد افشارچی، در حاشیه نمایشگاه عرضه محصولات فرهنگی در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی حوزه هنری استان زنجان، اظهار کرد: در این نمایشگاه جدید‌ترین نرم افزار‌ها با موضوعات مختلف ارائه شده است.
وی با اشاره به اینکه جدید‌ترین ننرم افزارهای قرآنی، دینی و هنرهای اسلامی در این نمایشگاه عرضه شده است، افزود: سخنرانی‌های مذهبی، نرم افزارهای قرآن و حدیث، نرم افزارهای فضای مجازی و جدید‌ترین مداحی‌های صوتی و تصویری در این نمایشگاه عرضه شده است.
افشارچی همچنین از ارائه نرم افزارهای حوزه کودک در این نمایشگاه اشاره کرد و بیان داشت: کارتن‌ها و انیمیشن‌های تولید شده در زمینه قصه‌های کهن ایرانی و همچنین با موضوعات دینی نیز در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است.
وی در ادامه با اشاره به اینکه هدف از برپایی نمایشگاه عرضه جدید‌ترین و بهترین محصولات فرهنگی و نرم افزاری است، ابراز کرد: ارائه نرم افزار‌ها و محصولات ناب ایرانی در راستای مقابله با تولیدات و محصولات غربی و همچنین ترویج فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی نیز از جمله مهم‌ترین اهداف برپایی نمایشگاه است.
نایب رئیس موسسه فرهنگی منهاج با بیان اینکه امروزه با گسترش استفاده از فضای مجازی و نرم افزار در بین همه اقشار جامعه، عنوان کرد: اگر بخواهیم در این زمینه حرفی برای گفتن داشته باشیم و بتوانیم با محصولات و فرهنگ غربی مقابله کنیم باید به تولید نرم افزارهای ایرانی اسلامی به صورت تخصصی‌تر بپردازیم.
وی از عرضه قلم‌ها و تبلت‌های قرآنی در این نمایشگاه خبر داد و گفت: محصولات مرتبط با نماز نیز با قیمت مناسب در این نمایشگاه عرضه شده است.
لازم به ذکر است علاقمندان جهت بازدید از نمایشگاه محصولات فرهنگی تا(۳۰ بهمن ماه) سال جاری از ساعت ۱۵ تا ۲۱ هر روز می‌توانند به مجموعه ورزشی مادران و کودکان مراجعه کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز