خبرگزاری کار ایران

فرماندار سلطانیه:

شاخص‌ترین ویژگی انقلاب اسلامی مردمی بودن آن است

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۸۰۸

فرماندار سلطانیه گفت: تاثیر مردم ایران در انتخاب دولتمردان و تعیین سرنوشت خویش نیز یکی دیگر از دستاوردهای مهم این انقلاب است.

فرماندار سلطانیه گفت: این انقلاب هیچ موازاتی با کودتا و شورش نداشت که همین مزیت باعثالگو قرار دادن این انقلاب توسط بسیاری از کشور‌ها شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، خالقی فرماندار شهرستان سلطانیه در پنجمین روز از ایام دهه مبارک فجر در جشن انقلاب روستای ویر حضور یافت و ضمن گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر و تبریک این ایام به صاحبان اصلی انقلاب که شهدا و ایثارگران هستند، مردمی بودن انقلاب اسلامی ایران را شاخص‌ترین ویژگی آن یاد کرد.

وی همچنین رهبری مدبرانه را یکی دیگر از ویژگی‌های مهم انقلاب اسلامی ایران دانست که مردم با اتکا به سلاله‌ای از پیامبر اکر م(ص) توانستند به پیروزی در انقلاب دست یابند.

وی در مقایسه انقلاب اسلامی ایران با سایر انقلاب‌های تاریخ جهان، انقلاب اسلامی ایران را انقلاب ارزش‌ها خواند و افزود: این انقلاب هیچ موازاتی با کودتا و شورش نداشت که همین مزیت باعثالگو قرار دادن این انقلاب توسط بسیاری از کشور‌ها شده است.

وی در رابطه با دستاوردهای انقلاب خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی ایران، انقلاب مستضعفان و محرومان است و برای احقاق حقوق محرومان این انقلاب اسلامی شکل گرفت و همچنین افزود: تاثیر مردم ایران در انتخاب دولتمردان و تعیین سرنوشت خویش نیز یکی دیگر از دستاوردهای مهم این انقلاب است.

در این مراسم برای تکریم شهدای انقلاب از خانواده معظم ۷ شهید دفاع مقدس این روستا تجلیل شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز