خبرگزاری کار ایران

انجمن حمایت از بیماران کلیوی زنجان خبرداد:

برگزاری کلاس آموزش شنا برای بیماران کلیوی زنجان

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۵۹۵

مدیران استخر " صدف " تعداد ۱۵۰ عدد کارت شنا برای سال ۹۲ و اداره کل جهاد کشاورزی استان زنجان نیز تعداد ۲۰عدد کارت شنا برای سال ۹۳، به بیماران انجمن کلیوی زنجان اهداء کردند!!

ایلنا: انجمن حمایت از بیماران کلیوی استان زنجان با همکاری هیئت شنا و به منظور ترغیب بیماران به ورزش و تحرک جسمانی، اقدام به برگزاری یک دوره کلاس آموزش شنا برای بیماران کلیوی کرد.

به گزارش " ایلنا " اززنجان, همچنین " محمد رضا طهماسبی " به همراه جمعی از اعضای این انجمن در دیدار با مدیر عامل و رییس هیئت مدیره شرکت شهرک های صنعتی خواستار مساعدت وی به منظور تقویت و ارتقاء اهداف و برنامه های فرهنگی انجمن کلیوی زنجان و کمک رسانی به بیماران نیازمند کلیوی شد.

مدیر انجمن حمایت از بیماران کلیوی زنجان گفت: مدیران عامل شرکت های وابسته به شهرک صنعتی در سطح استان در جهت تسریع در تکمیل و بهره برداری پروژه تخصصی آموزشی، پیشگیری و تحقیقاتی انجمن کلیوی زنجان همکاری کنند.

وی در پایان خواستار صدور مجوز طرح های مختلف این انجمن در راستای رفع مشکلات بیماران کلیوی زنجان شد.

یادآور می شود " ناصر صیدی " مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان زنجان از اعضای انجمن حمایت از بیماران کلیوی زنجان است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز