خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان بهزیستی استان زنجان خبر داد:

۱۵۰ سالمند در مراکز تحت پوشش بهزیستی استان زنجان نگهداری می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۱۷۹

رئیس سازمان بهزیستی استان زنجان گفت: در حال حاضر ۱۵۰ سالمند در ۲ مرکز تحت پوشش بهزیستی استان نگهداری می‌شوند.

رئیس سازمان بهزیستی استان زنجان گفت: مجتمع فرهنگی و آموزشی سالمندان استان زنجان پروژه با ۷ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال تا ۲ سال آینده قابل بهره برداری خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، مرتضی مکاریان امروز(۱۶ بهمن) در حاشیه کلنگ زنی مجتمع فرهنگی و آموزشی سالمندان استان زنجان اظهار داشت: در راستای حمایت از این قشر، شورای سالمندان استان زنجان که در گذشته مغفول مانده بود، ساماندهی شد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر مراکز نگهداری از سالمندان استان از امکانات کافی برخوردار نیستند، یادآور شد: در همین راستا کلنگ احداثمجتمع فرهنگی و آموزشی سالمندان در زمینی به مساحت ۱۲۰۰ مترمربع به زمین خورد.

این مقام مسئول همچنین از احداثدومین هتل آپارتمان سالمندان در هیدج خبر داد و افزود: عملیات اجرایی ساخت این پروژه از امسال آغاز شده است و عملیات ساخت آن از طریق شورای شهر و شهرداری هیدج در دست پیگیری است.

مکاریان همچنین به پروژه مجتمع فرهنگی و آموزشی سالمندان در زنجان اشاره کرد و گفت: این پروژه با ۷ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال تا ۲ سال آینده قابل بهره برداری خواهد بود.

رئیس سازمان بهزیستی استان زنجان تصریح کرد: ۵۵۰ میلیون تومان اعتبار مصوب برای اجرای فاز نخست این پروژه تزریق شده است و عملیات مطالعه آن در دست پیگیری است.

به گفته مکاریان این پروژه در یک طبقه با تمام تجهیزات مورد نیاز برای سالمندان استان زنجان احداثخواهد شد.

وی در پایان از نگهداری ۱۵۰ سالمند در ۲ مرکز سالمندان تحت پوشش بهزیستی استان زنجان خبر داد و یادآور شد: ۸۴ سالمند نیز با امکاناتی که از سوی بهزیستی در اختیار خانواده‌ها قرار گرفته در منازل نگهداری می‌شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز