خبرگزاری کار ایران

در سال جاری محقق شد؛

صدور پروانه بهره برداری برای۳۲ مورد طرح سرمایه گذاری در استان زنجان

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۷۷۹

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان: ۶۳ درصد از واحدهای تولیدی که موفق به کسب پروانه بهره برداری در سال جاری بودند، از شهرستان زنجان هستند که بیش از ۵۲ درصد اشتغالزایی استان زنجان را به خود اختصاص داده اند.

ایلنا: در سال جاری پروانه بهره برداری از ۳۲ مورد سرمایه گذاری در استان زنجان توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت استان صادر گردید.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: این طرحها با سرمایه گذاری ۳۰ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال و اشتغالزایی ۴۸۶ نفر در دهه فجر امسال به بهره برداری می رسند.

به گزارش خبرنگار " ایلنا " از زنجان، " علی معصومی " امروز(۱۵ بهمن) در مراسم افتتاح شرکت مزرعه آفتاب دکانا با اشاره به اینکه در شهرستان زنجان ۱۹ واحد سرمایه گذاری با ارزش ۵۶۳ میلیارد ریال و اشتغالزایی ۳۲۰ نفر فعال است، اظهار داشت: در سال جاری برای ۳۲ مورد طرح سرمایه گذاری با ارزش ۲ هزار و ۲۶ میلیارد ریال و اشتغالزایی ۵۷۳ نفر پروانه بهره برداری صادر شده است.

این مقام مسئول ادامه داد: ۶۳ درصد از واحدهای تولیدی که موفق به کسب پروانه بهره برداری در سال جاری بودند، از شهرستان زنجان هستند که بیش از ۵۲ درصد اشتغالزایی استان زنجان را به خود اختصاص داده اند.

به گفته " معصومی " در آستانه دهه مبارک فجر واحدهای تولیدی بسیاری برای افتتاح اعلام آمادگی کردند که برای نمونه سه واحد از شهرستان زنجان به صورت نمادین به بهره برداری می رسد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان همچنین با اشاره به اینکه واحدهای منتخب برای بهره برداری از واحدهای صنعتی استان زنجان هستند، خاطرنشان ساخت: این طرحها با سرمایه گذاری ۳۰ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال و اشتغالزایی ۴۸۶ نفر در دهه فجر امسال به بهره برداری می رسند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز