خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زنجان:

ترویج فرهنگ قرآنی اولویت دانشگاه آزاد اسلامی است

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۳۳۷

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زنجان گفت: توجه به قرآن و فرهنگ قرآنی و ترویج این فرهنگ از اولویت‌های فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی محسوب می‌شود.

زنجان: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زنجان گفت: راه اندازی و توسعه مدارس قرآنی علاوه بر اینکه سبب توسعه آموزش قرآنی خواهد شد، نگرش به معنویت را در جامعه عمق خواهد بخشید. به همین منظوراز ابتدای مهرماه سال جاری اولین مدرسه قرآنی دانشگاه آزاد اسلامی توسط دانشگاه آزاد اسلامی زنجان افتتاح و اکنون با ۶۷ دانش آموز پیش دبستانی فعالیت می‌کند.

به گزارش ایلنا از زنجان، علیرضا فیروز فر در بازدید از فعالیت‌های این مدرسه قرآنی، افزود: این مدرسه قرآنی با همکاری جامعه القرآن کریم در۳ کلاس و سه بخش حفظ، روخوانی و مفاهیم فعالیت می‌کند.

ام لیلا احمدی مدیر مدرسه قرآنی دانشگاه آزاد اسلامی زنجان در خصوص ویژگی‌های این مدرسه گفت: مدرسه قرآنی دانشگاه آزاد اسلامی به تعداد ۵ روز از شنبه تا چهارشنبه فعالیت می‌کند و روزانه یک ساعت آموزش قرآن در کنار سایر فعالیت‌های پیش دبستانی وجود دارد.

وی گفت: آموزش برای بچه‌های زیر ۶ سال بوده که ابتدا یادگیری حروف مورد توجه است و بعد از یادگیری حروف نوآموزان روخوانی یک و روخوانی دو را آموزش می‌بینند.

احمدی اضافه کرد: آموزش توسط معلمان و قاریان و حافظان برجسته قرآن کریم انجام می‌شود و با توجه به همین مؤلفه طی ماه‌های گذشته پیشرفت‌های خوبی از لحاظ یادگیری حروف و روخوانی و حفظ قرآن حاصل شده است و اولیای دانش آموزان رضایت بسیار بالایی از این حرکت امور سمای دانشگاه آزاد اسلامی زنجان دارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز