خبرگزاری کار ایران

مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان:

پرداخت یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال وام خودکفایی به مددجویان

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۷۸۴

مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان از پرداخت یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال وام خودکفایی به مددجویان زنجانی خبر داد.

زنجان: مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان گفت: ایجاد اشتغال برای مددجویان یکی از رویکردهای مهم کمیته امداد در دهه چهارم فعالیت این نهاد است.

به گزارش ایلنا از زنجان، اصغر پناهی اظهار کرد: اشتغال و داشتن حرفه و شغل مناسب از جمله مسائلی است که برای انسان‏‌ها اهمیت زیادی دارد.

وی با بیان اینکه شغل مناسب علاوه بر آثار اقتصادی در موارد تربیتی، روان‏‌شناختی، اجتماعی و معنوی نیز تاثیر بسزایی دارد، اذعان داشت: بر اساس تحقیقات به عمل آمده فعالیت و انجام کار از روی رغبت و علاقه، موجب نوعی اعتماد به نفس و آرامش روانی است.

مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان با بیان اینکه کمیته نیز در راستای ارتقای عزت نفس مددجویان و افزایش اعتماد به نفس در آن‌ها اقدام به اشتغالزایی برای آن‌ها می‌کند، اضافه کرد: ایجاد اشتغال برای مددجویان یکی از رویکردهای مهم کمیته امداد در دهه چهارم فعالیت این نهاد است.

این مسئول در ادامه با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده توسط کمیته امداد زنجان در بحثاشتغالزایی مددجویان تصریح کرد: طی آذر ماه امسال یک میلیارد و ۳۱۰ میلیون ریال وام خودکفایی به ۲۳ نفر از مددجویان زنجانی پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه اشتغالزایی برای مددجویان از طریق اجرای طرح‌های اشتغال صورت می‌گیرد، افزود: این طرح‌ها در رشته‌های مختلف شغلی همچون دامداری، کشاورزی، صنایع دستی و مشاغل خانگی اجرا می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز