خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر راه و شهرسازی در زنجان خبرداد:

پروژه‌های جدید مسکن مهر در کشور آغاز نمی‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۴۹۸

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: پروژه جدیدی در خصوص مسکن مهر آغاز نمی‌شود.

زنجان: معاون وزیر راه و شهرسازی در زنجان گفت: تکمیل پروژه‌های ناتمام مطابق قول‌هایی که به مردم داده شده است در دستور کار دولت است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، سید محمد پژمان، امروز در مراسم افتتاح پروژه ۲۲۴۴ واحدی رضوان زنجان اظهار کرد: طرح جامع مسکن مهر در حال حاضر در کشور تهیه می‌شود که بر اساس این طرح مسکن مهر ادامه می‌یابد.

وی با بیان اینکه نیازهای کشور در حوزه مسکن باید شناسایی شود، افزود: در حال حاضر نسبت به شناسایی نیاز‌ها اقدامات لازم انجام می‌شود.

این مسئول با اشاره به اینکه با توجه به سرشماری سال ۹۰ در حال برنامه‌ریزی برای مسکن‌دار کردن قشرهای بعدی جامعه هستیم، تصریح کرد: پروژه‌های ناتمام مسکن مهر در حال حاضر تکمیل می‌شود تا به صورت کامل به مردم ارائه شود.

وی با بیان اینکه در این شرایط پروژه جدیدی در خصوص مسکن مهر آغاز نمی‌شود، افزود: تکمیل پروژه‌های ناتمام مطابق قول‌هایی که به مردم داده شده است در دستور کار دولت است.

معاون وزیر راه و شهرسازی از ثبت‌نام متقاضیان جدید پس از اتمام پروژه‌های نیمه تمام خبر داد و افزود: ‌مسکن مهر باید با راهکارهای جدید ادامه یابد.

وی با بیان اینکه در سال ۹۰ وزارت نیرو با اعتبار یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان نسبت به تعهدات خود عمل کرد، یادآدور شد: توجه به زیرساخت‌ها در مسکن مهر ضروری است.

پژمان با اشاره به اینکه برخی پروژه‌های مسکن مهر دارای پیشرفت فیزیکی ۱۰ تا ۱۵ درصد هستند، گفت: برخی واحد‌ها از این مسکن‌ها هنوز آماده نشده است.

وی بر ضرورت توجه دستگاه‌های ذیربط در خصوص آماده‌ساری بخش‌های زیربنایی مسکن مهر تاکید کرد و افزود: ‌باید در زمینه ساخت بیمارستان، مسجد دستگاه‌های اجرایی به تعهدات خود عمل کنند.

این مسئول با بیان اینکه پروژه‌های مسکن که باید زمینه ایجاد رفاه مردم را فراهم کند، ادامه داد: باید مردم و مسئولان در این زمینه اقدامات لازم را انجام دهند.

پژمان بر ضرورت برنامه‌ریزی برای همه مسکن‌دار شدن همه اقشار کم درآمد و کم عضو تاکید کرد و گفت: برخی از افراد جامعه که از درآمد پایین‌تری برخوردارند، نیازمند مسکن هستند.

وی از برنامه‌ریزی دولت برای تحویل مسکن مهر به مردم تا سه ماهه نخست سال آینده خبر داد و افزود: اقداماتی انجام شده تا در زمان اعلام شده این مسکن‌ها به بهره‌برداری برسد.

رئیس سازمان ملی زمین و مسکن بر ضرورت تامین امکانات رفاهی مسکن مهر تاکید کرد و گفت: پروژه‌هایی که در قالب مسکن مهر احداثمی‌شود باید بتواند نیازهای مردم را تامین کند.

وی از ارائه تسهیلات ارزان قیمت برای مسکن مهر خبر داد و افزود: سند تک برگی پروژه رضوان به مردم ارائه شده و دفترچه فروش اقساطی را نیز مردم دریافت کرده‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز