خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان خبرداد:

هفته پنجم رقابت‌های کاراته لیگ برتر کشور به میزبانی تیم گاز زنجان برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۱۶۴

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان گفت: هفته پنجم از سری رقابت‌های کاراته لیگ برتر باشگاه‌های کشور به میزبانی تیم شرکت گاز زنجان برگزار می‌شود.

زنجان: مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان گفت: این مسابقه روز جمعه / ۱۱ بهمن ماه جاری / در سالن شهید دکتر بهشتی زنجان، واقع در مجموعه ورزشی ۱۵ خرداد زنجان برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، سید سعید عسگریان، امروز با اعلام این خبر گفت: تیم‌های ˈزنجان، لرستان، اردبیل، دو تیم از کرمان، اسلام شهر البرز، تهران، همدان و مرکزیˈ جزو ۱۰ تیم شرکت کننده در رقابت‌های زنجان برای برگزاری این رقابت‌ها به میزبانی زنجان هستند.

عسگریان با بیان اینکه درحال حاضر تیم کاراته شرکت گاز استان زنجان در صدر جدول پنجمین دوره مسابقات لیگ بر‌تر کاراته کشور قرار دارد اظهار کرد: این مسابقات در هفت وزن مختلف برگزار می‌شود و کاراته کاران توانمند و مقتدری به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

وی در ادامه، افزود: سطح فنی و آمادگی کاراته کاران تیم زنجان در حال حاضر بسیار مطلوب است.

عسگریان در پایان با اشاره به اینکه درحال حاضر تیم کاراته شرکت گاز استان زنجان در صدر جدول پنجمین دوره مسابقات لیگ بر‌تر کاراته کشور قرار دارد تصریح کرد: شرکت گاز زنجان به سرمربیگری ˈحسن روحانیˈ و سرپرستی ˈحسن یارمحمدیˈ به مصاف حریفان خود می‌رود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز