خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان:

دهه فجر فرصت مناسبی برای تقویت روحیه خودباوری ملت ایران است

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۸۸۹

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: گرامیداشت دهه فجر لازمه تقویت روحیه اتحاد و خودباوری در بین ملت ایران است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: مراسم گرامیداشتی در اولین روز دهه فجر در حسینیه امام جمعه زنجان با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، سید سعید حسینی امروز(۶ بهمن) در جلسه ستاد برنامه‌های دهه فجر با اشاره به اینکه دهه فجر امسال با شعار «پیشرفت عدالت در سایه حماسه سیاسی و اقتصادی» برگزار می‌شود، اظهار داشت: برنامه‌های دهه فجر که به صورت خودجوش و مردمی برگزار می‌شود، بستر مناسبی برای تقویت روحیه خودباوری مردم است.

این مقام مسئول از تشکیل ۱۵۶ جلسه هماهنگی برنامه‌های دهه فجر در استان خبر داد و افزود: برای هماهنگی برنامه‌های این ایام کمیته ۲۱ گانه در استان زنجان تشکیل شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان همچنین به همکاری سایر ارگان‌ها و ادارات استان در اجرای برنامه‌های این ایام اشاره کرد و یادآور شد: امیدواریم همچون سنوات گذشته شاهد حضور گسترده مردم در برنامه‌های دهه فجر باشیم.

حسنین همچنین به برنامه‌های دهه فجر در استان و شهرستان‌های تابعه زنجان اشاره کرد و افزود: برنامه‌های این ایام با نواخته شدن زنگ انقلاب در روز(۱۲ بهمن) همزمان با ورود تاریخی حضرت امام راحل به ایران در مدارس استان زنجان به صدا درمی آید.

وی به برگزاری جشن انقلاب در مساجد و پایگاه‌های مردم در سراسر استان اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: مراسم گرامیداشتی در اولین روز دهه فجر در حسینیه امام جمعه زنجان با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان برگزار خواهد شد.

این مقام مسئول به عطرافشانی مزار شهدا و تجدید با آرمانهای امام راحل در این روز اشاره کرد و گفت: همزمان با(۱۶ بهمن) نیز ویژه برنامه‌ای با حضور بانوان استان زنجان به مناسبت اولین راهپیمایی تاریخی زنان زنجانی قبل از پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

مراسم نور افشانی، اجرای مسابقات قرآنی، ورزشی و فرهنگی در سطح مدارس و ادارت، برپایی مسابقات نشریه دیواری، افتتاح پروژه‌های عمرانی دراستان و دیدار با خانواده شهدا از دیگر برنامه‌های این ایام گزارش شده است.

به گفته حسینی راهپیمایی ۲۲ بهمن نیز همزمان با حضور پرشور مردم و سخنرانی سرلشکر سید رحیم صفوی مشاور مقام معظم رهبری و قرائت بیانیه برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز