خبرگزاری کار ایران

مدیر گروه رشته الکترونیک دانشکده فنی و حرفه ای سما زنجان اعلام کرد:

سیستم رهگیری خودرو در دانشکده فنی و حرفه‌ای سما زنجان طراحی و ساخته شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۸۳۲

به مناسبت دهه مبارک فجر سیستم رهگیری خودرو، طراحی و ساخته شده در دانشکده فنی و حرفه‌ای سما زنجان رونمایی شد.

زنجان: تیم پژوهشی گروه الکترونیک دانشکده فنی و حرفه‌ای سما زنجان به سرپرستی سید حمیدر ضا موسوی مدیر گروه رشته الکترونیک در مدت ۶ ماه سیستمی مبتنی بر مکان یابی با استفاده از GPSطراحی نمودند که از بستر GSM(تلفن همراه) برای ارسال موقعیت استفاده می‌کند.

به گزارش ایلنا از زنجان، سید حمیدر ضا موسوی مدیر گروه رشته الکترونیک گفت: این سیستم علاوه بر مکان یابی خودرو می‌تواند برای مکان یابی کودکان، افراد مسن و بیماران آلزایمری نیز استفاده شود. تفاوت این سامانه با نمونه‌های مشابه خارجی در نحوه ارسال و دریافت اطلاعات موقعیت و همچنین محرمانه بودن اطلاعات برای صاحب سیستم است.

موسوی درادامه گفت: کاربران می‌تواند در وب سایت www. azadgps. ir \ gps موقعیت خودرو خود را در نقشه‌های جهانی گوگل مپ مشاهده نمایند.

وی یاد آور شد: طراحی و ساخت این سیستم با حمایت‌های بریری معاونت دانشگاه و رئیس مجتمع آموزشی و فرهنگی سما، ریاست و معاونت آموزشی و پژوهشی و واحد پژوهش دانشکده میسر شده است.

لازم به ذکر است گروه الکترونیک دانشکده سما زنجان در طول چند سال اخیر با هدایت اساتید این رشته در ساخت سیستم‌های الکترونیکی و رباتیک جهت ایجاد مهارت مناسب در دانشجویان پیشرو بوده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز