خبرگزاری کار ایران

اعلام تقویم آموزشی دانشکده فنی و حرفه‌ای سما زنجان

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۸۲۹

معاون آموزشی و پژوهشی دانشکده فنی و حرفه‌ای سما زنجان گفت: دانشجویان موظفند در تاریخ‌های اعلام شده نسبت به انجام امور آموزشی خود اقدام کرده و مسوولیت رعایت پیش نیاز دروس و سقف واحد مجاز بر عهده خود دانشجوست.

زنجان: معاون آموزشی و پژوهشی دانشکده فنی و حرفه‌ای سما زنجان تقویم آموزشی نیمسال دوم ۹۳-۹۲ این دانشکده را اعلام کرد.

به گزارش ایلنا از سیده رقیه متوسلین امروز با اعلام این خبر گفت: انتخاب واحد اینترنتی دانشجویان از دوازدهم بهمن ۹۲ آغاز می‌شود و تا شانزدهم این ماه ادامه خواهد داشت.

وی شروع کلاس‌ها را از ۱۹ بهمن اعلام کرد و اظهار داشت: دانشجویان می‌توانند برای حذف و اضافه دروس خود ار ۲۶ تا ۲۸ بهمن ۹۲ اقدام کنند.

ایشان با اشاره به اینکه دانشجویان باید در مهلت مقرر نسبت به امور آموزشی خود اقدام کنند افزود: نیمسال دوم ۹۳-۹۲ این دانشکده ۲۲ خرداد ۹۳ به پایان رسیده و امتحانات پایان ترم هم از ۲۴ خرداد آغاز و تا ۱۱ تیر ۹۳ ادامه می‌یابد.

متوسلین درادامه متذکر شد: دانشجویان موظفند در تاریخ‌های اعلام شده نسبت به انجام امور آموزشی خود اقدام کرده و مسوولیت رعایت پیش نیاز دروس و سقف واحد مجاز بر عهده خود دانشجوست.

وی در پایان گفت: این دانشکده در رشته ۱۴رشته الکتروتکنیک، الکترونیک، معماری، تربیت بدنی، ساختمان، کامپیو‌تر، نقشه کشی عمومی، مربی کودک، مکانیک خودرو، متالورژی، حسابداری، کاردان فنی انتقال برق، کاردان فنی ربات، و نقاشی بدون آزمون دانشجو می‌پذیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز